/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
RAL koden på slettelak
Fra : webgun
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 28-05-11 22:09

Jeg lurere lidt på om nogen kender farvekoden (RAL) på slettelak. Den slags som bruges på kontorer i ved. Eller en NCS kode på farven. Hvis det er en RAL farve, kender jeg 3 hvide som er Ral9010, Ral 9002, og Ral 9016.

Nogen som kan hjelpe???

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-05-11 06:40

Det er godt nok længe siden (før PC-tiden) jeg har set kvajelak, som det blev kaldt på kontoret, men hvis du har en flink farvehandler, kan han scanne en prøve.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-11 20:36

Citat
Det er godt nok længe siden (før PC-tiden) jeg har set kvajelak, som det blev kaldt på kontoret

Det sidder altså på skærmen hvis der er ansat blondiner

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-05-11 21:13

Ja, Blondes have more fun, alt er nyt for dem

Affarvet demens?