/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
WinsorPilates. 2bestemte dvd købes hvor?
Fra : Signepigen81
Vist : 392 gange
200 point
Dato : 28-05-11 14:40

Jeg købte for 7 år siden Winsor Pilates træningsdvd'er hos Tv-shop. Jeg var temmelig skeptisk, da det var et produkt fra Tv-shop, men jeg blev faktisk overrasket over de hurtige resultater!
Der medfulgte 2 bonus vhs-bånd, med Winsor pilates AB-sculpting (sculpt your body slim) (lilla) og Winsor pilates Bun&thigh sculpting (sculpt your body slim) (grøn). Disse to vhs-træningsbånd var faktisk dem jeg var allermest glad for og de blev brugt flittigt.
Nu står jeg i den situation, at båndene efterhånden er temmelig slidte og da jeg forsøgte at overspille dem til dvd, endte det med båndsalat, som ikke kunne reddes.
Jeg har søgt på Tv-shop efter disse to bånd (på dvd) men har ikke kunnet finde dem. Går jeg på Winsorpilates.com skal jeg først vælge land og derefter bliver jeg sendt til det pågældende lands Tv-shop hjemmeside...
På Tv-shop kan man købe 3 typer pakker og jeg kan se på billederne at begge træningsdvd'er er der, men læser jeg teksten om, hvad der følger med, så følger ingen af de to med - underligt de så viser dem på billedet).
Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan købe de to træningsdvd'er? Jeg ved, de er blevet lavet på dvd, (det kan jeg se på Amazon.com, men jeg aner ikke om det så er med en kode, der kan afspilles i DK og hvordan man køber derigennem og om de overhovedet sælger til DK).

Nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : granner01