/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvornår er et spørgsmål besvaret ?
Fra : betterwisser
Vist : 628 gange
200 point
Dato : 28-05-11 09:43

Hvis der stilles et spørgsmål, og nogle hjælpsomme debatakrobater svarer på det, er det så ikke besvaret .???

Eller er der, et mere eller mindre skjult krav om, at man vil have et ekko af sine egne meninger hos " En enkelt " Ikke at forveksle med en drik )).
Kvaliteten af besvarelserne hænger vel også lidt sammen med spørgsmåles ditto, men bør man ikke honorere indsatsen?
Dette er ikke ment som en provo aktion, tråden er åben for alle

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-05-11 09:55

- der kan jo komme kommentarer til et spørgsmål. Hvis man er rigtig heldig kan der også komme et svar man kan bruge...

God weekend

PS: dette var en kommentar...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-05-11 10:06

Det er jo helt op til trådstarter at stoppe festen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 28-05-11 10:54

Der er en som stiller et spørgsmål
En eller flere kommenterer
Citat
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmål.
En kommentar er ikke et svar
Hvis spørgeren accepterer en kommentar, regnes spørgsmålet for afsluttet.

Som svar på dit spørgsmål - en kommentar er ikke altid også et svar.

Såååååååååååååå hit med påængernø.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-05-11 10:58

Citat
Eller er der, et mere eller mindre skjult krav om, at man vil have et ekko af sine egne meninger
Hej BW, her rammer du sømmet klokkeklart.

Sådan som jeg oplever det, er det helt klart en søgen efter at få ret der er årsagen til, at spørgeren stiller sit spørgsmål.

Selvfølgelig er der enkelte spørgere, som søger oplysninger om et bestemt emne.

På egen og regning og risiko kan jeg tilføje; Tit og ofte bliver der stillet et spørgsmål om "knapper" Tråden ender tilsidst ud i "det glade vanvid" - og hvem får pointene..? Personen der har bragt "det glade vanvid" ind i emnet.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-05-11 11:48

- du har da ik' så mange poænger HH?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-05-11 12:33

??? Hvad mener du med det, min gode Stouenberg..!?

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-05-11 13:44

Hej betterwisser.

Det må da være op til spørgeren, om han eller hun synes at det pågældende svar er besvaret, for ham eller hende, på tilfredsstillende vis !
At der så ofte bliver vendt og drejet på spørgsmålene, er en anden ting - helt uvedkommende svar og modspørgsmål ses meget tit - må med skam melde, at jeg selv kan være én af dem
Men generelt synes jeg, at poingene bliver uddelt på en rimelig fair måde!

Med venlig hilsen
Provsten1

God week-end til alle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-11 13:50

Citat
??? Hvad mener du med det, min gode Stouenberg..!?

Den var vist til mig, men den gode hr. Stouenberg er lidt længe om at trykke på send knappen.

Stouenberg.............................jeg har masser af påænger >>>> Ledige point : 2193

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-05-11 14:06

Nej sku', Eyvind, det var til mig.
Stouenberg skriver;
Citat
- du har da ik' så mange poænger HH?

Mvh.
HH.
Mangler lidt "på Inger"

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-05-11 15:47

Nu er det er det jo ikke altid, at det ligefrem drejer sig eksakt viden, nærmere holdninger omkring nogle spørgsmål herinde.

Jeg mener bare, vores udemærkede dacapo skyggebokser BB1, også lover guld og grønne poings, meget ofte bare sniger sig tilbage til vagtel burene igen uden at levere varen ,over for de ca tre stykker, som har adgang til hans trædemølle. Det er ligger der også i spørgsmålene

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-05-11 16:21

Ingen tvivl - bb1 har rekorden i at annullere spørgsmål - og i blacklistning af deltagere. Jooooow den gode bb1, har sku' mange kedelige rekorder.
Han skulle selv ha' været annulleret i 6. svangerskabsuge.

Mvh.
HH
Jeg var ønskebarn..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-05-11 17:18

Ork jeg kan høre at i ikke var aktive da Jørn var på sit højeste. Han blacklistede så mange at der ingen var tilbage til at svare på hans spørgsmål. Det har jeg moret mig over mange gange.

Min opfattelse er at de aller fleste accepterer det svar som er tættest på det personen forestillede sig var det rigtige.

Jeg tror også at en del ikke har læst vejledningen om Kandu og derfor ikke ved at man skal acceptere et spørgsmål. De tror det er almindeligt bare at annulere. Men kandubrugere er gode til at fortælle det til dem.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 28-05-11 17:36

Er dette nu også et spørgsmål som vitterlig hører hjemme under kategorien "Jagt"...

kryds

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-05-11 17:48

- ja da kryds, jagten på et svar! The never ending story...

God weekend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-11 19:58

Citat
ja da kryds, jagten på et svar!

OK ...jeg troede det var stjernejagten
MEN...rent generelt syntes jeg det er uhøfligt at undlade at få afsluttet sine spørgsmål.
Folk herinde gør sig da umage for at hjælpe.
Men i mange tilfælde er utak jo verdens løn

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 29-05-11 20:51

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-11 20:54

Tak det lunede med alle påængernø.