/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
C5 Light 2002 i Windows 7
Fra : clausbee
Vist : 1499 gange
50 point
Dato : 27-05-11 14:16

Jeg har installeret WIndows 7 (64bit) og vil installere mit C5 Light fra 2002. Men jeg får følgende 'fejlmelding': "1645: Fejl ved installation Microsoft(R).NET Framework. Aflsutningskode: 1603.
Hvad gør jeg så?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-11 18:05

Citat
Skal du bruge hjælp med din Microsoft Dynamics C5 Light så kontakt en af vores partnere eller en af vores 6 Microsoft Dynamics C5 Light servicepartnere.

http://www.microsoft.com/dynamics/da/dk/products/c5-light.aspx

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-05-11 15:11

prøv lige at køre windows update og vælg "valgfrie" gennemse >>hak dem fra du ikke vil have

hvis det ikke hjælper er det fordi din C5 er 32Bit og kan ikke afvikles på 64Bit

så skal du gøre
1. start install direkte fra cd/dvd'en ved at højreklikke på install eller setup
og vælg "kør som administrator.

2. en nyere verion af C5

3. køre virtual pc (det gør jeg selv med et gl. dos regnskabs program)

4. nedgradere til Win7 32Bit (du skal lave en komplet ny install af win7)
hvis du f.eks har 8Gb ram kan de ikke udnyttes max 4 Gb kan udnyttes

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 02-06-11 21:46

Bare kort. man kan ikke stole på et program, der kører på en virtuel 32 bit pc, når det underligende er en 64 bit. Det er ikke et problem, når det er spil, men jeg ville ikke sætte et regnskabprogram på højkant.