/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cola reklame
Fra : henningFar
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 24-05-11 19:36

Hej, den sang cola bruger i deres reklame, nogen der ved hvor man kan høre den i fuld længde. Syntes den er dejlig og rolig

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-11 19:58

Altså, hvis det er 70´reklamen hedder den "I´d like to buy the world a coke" og er oprindelig med The New Seekers og hed "I´d Like to teach the World to sing" som findes i utallige udgaver b.la.

http://www.youtube.com/watch?v=FmOhuFOG9NM&feature=related

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-05-11 07:07

Og Cola versionen finder du her:

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-05-11 08:16

pifo, hvordan indsætter du dette i kandu, der ikke kan håndtere grafik?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-05-11 08:47

@svendgiversen: Det er ganske enkelt. Du klikker på ikonet "YouTube" lige ovenover "skrivefeltet". Det er det sidste af ikonerne. Så indsætter du linket til den video, du ønsker at vise.
Håber, du forstår?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-05-11 09:22

tak pifo,
og undskyld Henning

Godkendelse af svar
Fra : henningFar

Dato : 30-07-11 21:38

Tak for svaret ziggy99.