/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha 4gear, mangler trækkraft og hyler
Fra : vestergade36
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 24-05-11 17:36

Hej
Har skiftet lejer og simreringe. Starter fint, og koblingen kobler fint ud. Når den sættes i gear og koblingen slippes, dør den nærmest. Der er ingen trækkraft og den hyler voldsomt. Det virker ikke som det er koblingen der glider. Har skiftet koblingsplader og fjedre uden held. Hvad kan det være.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:47

et leje der ikke sidder lige

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-05-11 11:48

eller måske mangler der en afstands skive

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-05-11 07:23

Har kæden det godt = ikke for stram

Kommentar
Fra : vestergade36

Dato : 29-05-11 08:42

Kæden er ok. Jeg må nok skille moteren igen, for at checke om alle lejer sidder som de skal.

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 17-07-11 00:15

OP PÅ STØTTEFODEN. TÆNDRØRET UD, KØRER RUNDT MED MOTOREN MED SVINGHJULET, I DE FORSKELLIGE GEAR. DET LYDER FOR MIG SOM ET LEJE/ ELLER EN AFSTANDSSKIVE DER HAR FÅET
EN FORKERT PLADS. VH. C.C