/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Profil tøj
Fra : svendgiversen
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 24-05-11 10:25

Tidligere fik jeg foræret mange slags tøj med fine mærker på, haner og krokodiller og ...

Ikke alt var lige godt, på skiferie i Østrig købte vi Mäser, det gjorde vi også herhjemme,
noget jeg ikke kan holde ud at have på, det er vist rent kunststof?

Nu er problemet at jeg har ret mange gamle Kappa Tshirts, som jeg troede var et fint mærke??

Min nye kone er ikke meget for mærker, heller ikke når jeg spiller golf med min rejse Bravo Tshirts.

Det meste af det jeg har er lidt falmet, forvasket og sidder lidt stramt...
Skal jeg sende det til frysende negre i Afrika eller hvad???

Så bliver næste udsalg ret dyrt...

Er kappa ikke stadig et fint mærke, min kone siger det supermarked discount????

Hvad er så In for tiden?????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-11 11:36

Det tøj der altid er "in" er det man føler sig godt tilpas i, som ikke er slidt eller snavset, og så kan det være bedøvende lige meget om det er købt i Bilka eller samme sted som kongehuset handler.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-05-11 11:44

Hvad betyder in for os "lidt ældre"? Vi skal da ikke klæde os som unge mennesker.

Handler det ikke mere om hvad vi føler os godt tilpas i?

Tag sexet tøj på når du kommer hjem, hvis det er det det handler om. Men brug gammelt tøj til golf. Og Kappa er er godt mærke. Men jeg bor også på Sjælland.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-11 11:45

svendgiversen

Nu gentager jeg lige

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=155210#1787737

Er du stadig under tøflen????

Det er da på tide, at du nu køber det tøj, som du synes om.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-05-11 11:59

>>man føler sig godt tilpas i
rigtigt jeg foretrækker "pure cotton" ikke polyester.

>Men brug gammelt tøj til golf
Du har vist ikke været på golf banen for nylig, granner?

Og ans, jeg husker ikke engang at jeg tidligere spurgte om næsten det samme,
"als heimer light" eller måske kan jeg godt lide at nogen hjælper mig med at købe tøj??
Det er ikke så sjovt at handle alene...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-11 12:11

Citat
Det er ikke så sjovt at handle alene...

Svend, nu døde min far nogle år før min mor, hvis det havde omvendt havde han været helt fortabt med tøjet.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 24-05-11 12:31

Det er ikke alle tøjmærker der er ægte, der findes mange kopi varer, men kort sagt skal man købe tøj efter kroppen og hvad man føler sig tilpas i, for så har man altid gjort et godt køb.

Hvad konen / kæresten syntes du skal spille golf i, tag det der er behageligt.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-05-11 13:16

For en del år siden kunne man måske være heldig og købe tøj Hos """" Illum """"" med et flot mærke indenunder Illum mærket..................Fra Daells Varehus.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-11 13:47

Kappa var engang et fint mærke, og Chevrolet var engang amerikansk, nu sælges Kappa primært i Dansk supermarkd (Føtex, Bilka og Netto) og Chevrolet bliver lavet i Korea.

Tingene ændrer sig, men hvis du er glad for dine slidte Kappa shirts, så tag dem på i haven, og køb noget ordentligt tøj til golfbanen.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-05-11 15:28

Tak for svaret Kortoververden.