/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
min server fungerer ikke
Fra : yttek01
Vist : 801 gange
500 point
Dato : 23-05-11 18:33

Hej er der nogen der kan hjælpe mig??
jeg kører med explore 9. men får tit en besked at den svarer ikke, kan heller ikke ligge noget ud på bordet jeg spiller en del på fc, håber der er nogen der kan hjælpe mig, Mvh Yttek01

Kommentar
Fra : peque

Dato : 23-05-11 18:39

Welcome to Microsoft

Har du prøvet med en anden browser.

der nævnes i flæng:
Firefox
Ephany
safari
opera

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 23-05-11 18:46

Tja... jeg er nu næsten sikker på du har fået en virus... der er flere der har haft den meddelelse inckl. mig selv, og der var det virus

Når du skriver du spiller på fc, så mener du nok fb ik?? der er meget virus på fb's applikationer

Så prøv under alle omstændigheder, at få renset din maskine - det kan da ikke skade

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-11 18:59

Du bliver nød til og uddybe dit spørgsmål. Du skriver din server ikke virker, men normalt bruger man ikke en server til og spiller på. Hvad er fc, som du spiller meget på? Hvilket styresystem har du på din server? 2008, 2008 R2 eller er det bare windows 7 du kalder server? Hvad er det for nogle spil du spiller? Har du installeret Adobe flash player? Har du installeret Java?

Kommentar
Fra : molped

Dato : 23-05-11 19:34

Det er lidt at spilde andres tid at slynge så
upræcist et spørgsmål på banen...

Prøv lige at formulere dig, så "hjælperne" ikke
behøver bruge unødig tid på at spørge ind til
dit problem!

Kommentar
Fra : yttek01

Dato : 23-05-11 19:43

Jeg kører med windows 7. og spiller city ville og poker på facebook

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-11 19:45

Så er det jo heller ikke en server der er tale om, hvornår opstod problemet?

Kommentar
Fra : yttek01

Dato : 23-05-11 20:02

Det er længe siden, havde også problemer med explore 8

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-11 20:26

Jamen så prøv at gå ind på www.spywarefri.dk og opret dig i deres forum

Jeg er som sagt 99,9% sikker på at du har virus, specielt når du spiller på FB

Det er gratis at få hjælp til at rense maskinen derinde

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-11 21:18

Er det helt umuligt for dig og uddybe spørgsmålet? Hvad er det for nogle spil du spiller? Har du installeret Adobe flash player? Har du installeret Java? Har du samme problem på andre hjemmesider hvor der findes spil, så som www.miniclip.com og www.gratisspil.dk? Hvad sker der når du kommer ind på hjemmesider hvor der ikke er spil?

Svar nu på spørgsmålene, det er umuligt og hjælpe når du ikke give mere info.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-11 21:32

Hos mig kom der en boks frem, med en besked --- internet explore er holdt op med at fungerer -eller noget i den stil

og jeg vil tro det er det samme for spørger - derfor tror jeg det er en virus

Det kunne også ske uden at jeg var igang med et spil - jeg spiller aldrig på fb, netop pga al den virus der er på deres applikationer - det er ikke på selve fb, men nogle spil man kan spille via fb

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-05-11 00:22

http://www.linuxmint.com/ dejlig fri for virus og nem at arbejde med, kan ifølge andre som bruger Facebook også bruges til ALT derinde, drop dog den skod Windows

Godkendelse af svar
Fra : yttek01

Dato : 24-05-11 10:02

Tak for svaret Nordsted1.
Det vil jeg prøve. håber det hjælper

Kommentar
Fra : yttek01

Dato : 24-05-11 10:09

Hej o.v.n.

tak for svaret. kan jeg bare instalerer den oveni windows, Er lidt usikker

Kommentar
Fra : yttek01

Dato : 25-05-11 09:14

Tak for svaret allesammen, tror jeg kan klare mig nu