/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Skriftlig dansk i HF
Fra : Katjavalentina
Vist : 1153 gange
17 point
Dato : 23-05-11 12:49

Hej allesammen,

Jeg skal op til den skriftlige del af dansk imorgen og er i fuld gang med at læse alle de bøger og noter
som jeg nu har fået stablet mig sammen. MEN jeg syntes at jeg mangler en konkret analyse til det analyserende oplæg.. Er der nogen som sidder inde med et godt link?

Evt nogen som ved hvor man kan downloade et gratis eksemplar på Nudansk ordbog?

TAK :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-05-11 13:20
Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 17 point
Dato : 24-05-11 13:44
Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 26-05-11 23:34

Tak for svaret allesammen :)