/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Iexplorer 9 manøvrering?
Fra : Brassovitski
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 23-05-11 09:08

Hej
Jeg har lige fået IExploere 9 installeret, og har et spørgsmål.
I version 8 og tidligere var der oppe til højre for filene side frem-side tilbage, en lille pil ned, som åbnede et vindue så man kunne se de sidste besøgte sider, og så hurtigt kunne springe direkte til en tidligere besøgt side. Hvor er denne funktion gemt i version 9??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-05-11 09:12

Øverst til venstre sidder pilene nu...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-11 09:24

Højreklik på en af pilene - så kan du se historikken.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-05-11 09:35

- i toppen til højre for den eller de faner du har aktive, kan du klikke på "Ny fane". Så kan du se hvilke sider du sidst har besøgt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-11 11:08

Jeg aner ikke hvilken IE jeg har, men ændret er det, for nu er der i øverste venstre hjørne en gul stjerne/favoritter, når jeg klikker der, så kan jeg i oversigten se de sider, jeg har besøgt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-11 11:17

Ans - min har også denne "favorit" og det er IE8
Start browseren >i funktioner Oppe til højre > rul ned og kig på værktøjslinjer > sæt hak i menulinie > og nu kan du i "hjælp" > "om internet explorer" se hvilken udgave du har.
Lang vej - men sådan er windows indrettet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-11 11:24

Det vil jeg prøve

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-05-11 19:25

Tak for svaret Eyvind.
Det havde jeg da slet ikke tænkt på. Det virker iøvrigt kun når der er en historik, ellers er pilene nedtonet.

Kommentar
Fra : Eyvind