/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
billeder af superbrugere...
Fra : beckski
Vist : 535 gange
1 point
Dato : 18-05-03 16:16

hej folkens.
jeg savner sådan at få sat ansigt på alle de seje folk der bruger tid på at besvare folks spørgsål.

nogen der har beføjelser til at lave en underside på kandu.dk, så dette er muligt ??

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 18-05-03 16:54

Tja! Det har alene Teamet bag http://www.kandu.dk

De har i flere tilfælde været meget lyd-høre overfor brugernes forslag, så mon ikke du ved at maile dem nogle flere gange kan få dem til at kigge på dette punkt også?

Det smarteste ville vel være, hvis man selv kunne up-loade et billede til sin profil?
Det er trods alt intet problem at lave en begrænsning på størrelsen, så serveren ikke bliver overfyldt med store billeder.

Endelig mangler der så bare det, at få de forskellige til også at up-loade et billede - men det må trods alt være en personlig sag. Det vigtige er vel, at muligheden er til stede.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-05-03 17:52

Ja, det kunne være hyggeligt at kunne se folk i øjnene... Men hvorfor kun for Superbrugere??? Jeg er normalbruger af princip, og jeg kan da ikke se, hvorfor der skal skelnes? <--- mig

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-05-03 17:57

nej, det kan jeg godt se.... ingen skelnen !! <<---enig
men ideen med at man på sin "profil" kunne uploade billede er fed!!

BECK

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-03 18:32

Hej Beckski
Ja det er en rigtig god idé, jeg kan kun tilslutte mig dit initiativ. Dog med det forbehold, at der ikke skal skelnes imm. almindelig- og superbrugere. Ditto skal det være en frivillig sag, om man vil lade sig "udstille", men idéen er rigtig god.

Søren

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-05-03 18:36

jamen dog, så er vi enige, CLAN - og du er tilbage i fuld frisk form på KANDU

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-03 18:49

Puhhh! Ja jeg ankom fra Skotland i går aftes... når jeg stopper hurtigt, så skvulper det stadig af alt det herlige øl de har "over there" Tagetagen summer stadigvæk efter fornyelsen af mit IATA certifikat (farligt gods i flytrafik).

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 18-05-03 18:50

Sjovt nok har det emne faktisk været oppe før , og det blev så vidt jeg ved også lavet på en eller anden måde af zonker, og der var da en del brugere der sendte deres billede, men nogen succes blev det ihvertfald IKKE.

Kan ikke huske hvordan det var eller om det eksisterer endnu, men det kan jo være andre kan .

Jeg ved da at fnollerpige, uffe29, og flere sendte billeder, så de ved det måske?

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 1 point
Dato : 19-05-03 00:32

god ide...kunne folk så ikke ved samme lejlighed enten opdatere deres profil eller få strikket en ordentlig een sammen!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-05-03 01:02

Hej - ja det er rigtigt der blev taget initiativ dertil, jeg bad om at få mit billede fjernet, ved ikke hvem der blev tilbage - og adressen på webstedet !!!!!
var simpelthen så dum og lang og helt umulig at huske - men for den tålmodige person kan den vel findes i den tråde ( den meget lange tråd ) hvor det blev en realitet at man kunne uploade.

( men tror ikke den findes mere - kan næååe forestille mig Zonker har gidet et album af os brugere efter han blev "bannet" herfra. )

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-05-03 01:13

Ja meget undskyld - har kun sovet to timer indenfor det sidste døgn - været til konfimation, og kigget liiiige vel dybt nok i en rødvinsflaske - derfor sneg der sig en lille "tyrkfejl" ind eller fem

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 01:51
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 01:54
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-05-03 01:56

Og her er det hele samlet med den nødvendige forklaring:
http://www.kandu.dk/dk/tip/2849

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-05-03 09:01

Til orientering.
I kan, så vidt jeg ved, ikke selv fjerne billedet igen. Hvis I først har uploadet det, man kunne jo fortryde, og så I er afhængig af zonkers humør.

Ram

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 19-05-03 17:11

CLAN :

mht øl, så var Ølfestivalen i valbyhallen nok noget for dig,!!

KANON øl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-05-03 17:25

Mjarh, det må kunne gøres lidt enklere, og med mulighed for at ændre billedet eller slette det, hvis man fortryder... Men ellers var det da skægt at se kontrafajerne...

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 18:32

Ram2, det er ikke korrekt det du skriver at det kommer an på mit humør...

Og Birgitta hvilken metode vil du ellers anvende ??

Jeg er den eneste der herinde har præsteret det, for det er utopi at tro at du får kandu.dk redaktionen til det...

Men nok om det, jeg drøner tilbage til :

http://www.findsvar.dk
Admin

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 18:39

For Satan zonker.

Du er og blir' en køkkenmødding. Smut du bare tilbage til findsvar Du er vist ikke specielt savnet på Kandu, og der er jo plads nok på findsvar.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 21-06-03 20:17

Tak for svaret skingur.
eller....
gider ikke høre på andres mudder-kast!!!!!!!

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 20:30

Jeres debat her beviser jo at skingur stjæler med arme og ben fra b.la. gastrocorner, så hvor kompetent hun så er diskuteres jo også....

Overvej det næste gang beckski du giver dine surt opsparede point til skingur...skindet bedrager....

Og Ram man savner heller ikke dine udbrud herinde *G*

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 21-06-03 20:41

et point..... og jeg får 20 om dagen .......
tænk over den

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-12-03 23:18

hmmm...er der lukket for billederne

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-12-03 23:25

uffe...spør du, bare fordi det er et halvt år siden der sidst er sket noget på denne tråd?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-12-03 23:27

Nej fordi frida spurgte om jeg mangler briller, og så ville jeg bare linke til mit billede hvos jeg har briller på