/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program til at lave DVD af egne billeder
Fra : valdera
Vist : 892 gange
200 point
Dato : 22-05-11 21:54

Findes der et godt helst gratis program hvor man kan lave dvd med egne billeder og musik baggrund som kan køre med Windows 7. Da mit Nero 9 ikke kan mere og jeg ved ikke hvad årsagen er
Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-11 22:16

Du har allerede et program som kan, det hedder Windows Fotofremviser og er det som viser dine billeder som standard hvis ikke du har en andet billedprogram som har overtaget:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/View-and-use-your-pictures-in-Windows-Photo-Viewer

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 22-05-11 22:21

Og windows live movie maker, det har du også.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-11 22:21

Her lidt om at brænde en musik og billed CD, metoden kan sandsynligvis direkte overføres til en DVD:
http://www.ehow.com/how_6745558_add-music-cd-pictures.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-11 22:22

Nero har en freeware version.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-05-11 05:44
Godkendelse af svar
Fra : valdera

Dato : 23-05-11 16:15

Tak for svaret Teil.
Mange tak for svaret jeg har prøvet det og det virkede fint
Hilsen Valder