/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
topmadras
Fra : snusi
Vist : 4629 gange
200 point
Dato : 22-05-11 21:43

Hej

Jeg skal have ny topmadras og de har en i føtex som hedder SpaceZones helse topmadras og en i bilka som hedder Royal Arctic Helse topmadras.
Er der nogen der kender noget til sådanne madrasser? Er der stor forskel på dem. Den ene koster ca. 200 kr mere end den anden.

snusi

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 22-05-11 22:11

Jeg har svært ved at tro der er nogen som har ligget på de to specifike madrasser, men den dyreste
er formodentlig den bedste. God nat!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-11 22:22

Omvendt...det er den i Bilka der hedder Space Zones

Nu er specifikationerne på den i Føtex ikke så udførlige.

men jeg tror den her er bedst, den er selvfølgelig også dyrere

http://www.bilka.dk/Bolig/Senge-Madrasser/SpaceZones-helsetopmadras-90-x-200-cm--38814000010(Purchase_Other_DS)

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 22-05-11 22:25

I den reklame jeg har her er det nu Føtex der har SpaceZones helsetopmadras på tilbud men bilka har sikkert også sådan en madras, bare ikke på tilbud lige nu.

snusi

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-05-11 23:47

Tro ikke på al det fis om at et madraspålæg kan helbrede eller forebygge.
Det er netop nødvendigt og sundt at vende sig under søvnen. Så det skal ikke modvirkes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-11 09:08

Jysk sengetøj har også gode topmadrasser.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-05-11 10:49

Du må ofre det en tempur madras koster, den tilpasser sig kroppen som du jo kun har én af...

Og glem det med Føtex og Bilka, det er jo samme koncern.

Lige nu kan du få en 1000 kr´s sommerdyne til kun 500 kr hos Dyne Larsen,
det vil nok hjælpe på dit ikke sommer sove problem?

Annuller spørgsmålet
Fra : snusi

Dato : 23-05-11 14:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

snusi