/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wii kontroller virker ikke
Fra : vivian67
Vist : 1327 gange
47 point
Dato : 22-05-11 19:50

Hjælp. Den ene af mine wii kontrollere virker ikke. Jeg har sat batterieri som jeg ved virker, men der vil ikke komme lys i de 4 blå, hvad kan der være galt, den virkede fint den anden dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-05-11 19:54

Vend batterierne rigtigt, og tjek evt om plus kan nå ind til den lille metalplade og danne forbindelse!

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 22-05-11 19:57

Tak Klaudi, men var noget af det først jeg tjekkede

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-05-11 20:08

Har du prøvet at bytte bat. ud med dem i den der virker?

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 22-05-11 20:15

Jep

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 22-05-11 20:40

Jeg har været ude for det sammen. da hjalp det at trykke reset ned på wii kontrolleren

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-05-11 20:46

Citat
da hjalp det at trykke reset ned på wii kontrolleren

Ja hvis ik' der skal mer' til så er det jo nemt!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-11 21:34

Det kan også være at den ikke vil bruge de alm batterier, hvad med at sætte genopladelige batterier i?

Mine kontrollere bruger strømmen hurtigt, derfor genopladelige batterier. Så står de til opladning ved computeren, den er tændt mere end PS3.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-11 16:23

Citat
Det kan også være at den ikke vil bruge de alm batterier, hvad med at sætte genopladelige batterier i?

Pladder

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 23-05-11 18:07

Jeg har nu prøvet at resette hvilket ikke hjalp noget - der er stadig ingen liv i controlleren.
Og selv om jeg ikke tror det har nogen betydning, så har jeg prøvet både med almindelige og genopladelige batterier - og den virker stadig ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-11 19:19

Har den været en tur på gulvet så er den måske kaput!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 23-05-11 19:26

det er ikke nok at trykke reset kanppen ned..

der er mange forskellige sider på google omkring dit problem
her er en http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=da&u=http%3A%2F%2Fwww.ehow.com%2Fhow_4527749_reset-wii-remote.html

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 23-05-11 19:40

Mener ikke den har været på gulvet.
Jeg har fulgt anvisningen omkring reset, men lige lidt hjælper det.