/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Erfaringer med Prala-models?
Fra : AndreAxD
Vist : 1865 gange
60 point
Dato : 22-05-11 15:16

Hej, jeg ville bare lige høre om der var nogen der havde erfaringer med prala-models - altså gode eller dårlige erfaringer. Indtil videre har jeg kun fundet dårlige erfaringer med det, men er der nogen der har gode erfaringer må de meget gerne skrive...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-11 15:42

Tænker du selv på at blive model?

Tilbyd ikke billeder af dine børn der, det koster:

Jeg har haft sendt nogle billeder ind af min søn til Pralamodels, og har fået en email om, at han er gået videre til Photoshoot-delen. Da jeg så læser videre, ser jeg at det koster 1200 kr., og det er alligevel en stor sjat penge for en enlig studerende mor.
Så før jeg eventuelt beslutter mig for, at smide 1200 kr. i deres bøsse til nogle billeder, vil jeg høre, om der er nogle af jer, som har erfaringer med dem?
Tænker på, om der reelt set er en chance for at deres modeller får job via det burau?-eller om de bare hiver penge ud af folk?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-05-11 16:46

Firmaer der ikke fortæller hvad tingene koster er som regel fup og fidus.
Pralamodels - fortæller som jeg kan se, ikke hvad det koster.

Kommentar
Fra : AndreAxD

Dato : 16-08-11 18:15

Hei, jeg bestemte mig for at bliver model i pralamodels. Jeg blev fotograferet d. 6 august og mine billeder kommer ind i starten af september så jeg ved stadig ikke om jeg bliver booket....
-Man kan godt se priserne på foto shootene og indtil videre syntes jeg faktisk dte lyder som et meget fint sted. Billederne var rigtig fine og det så top proffesionelt ud med make-up artist osv...

-Hilsen Andrea

Annuller spørgsmålet
Fra : AndreAxD

Dato : 16-08-11 18:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål...