/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Godt musik program til PC
Fra : anetteogjesper
Vist : 1716 gange
50 point
Dato : 21-05-11 21:21

Hej

Jeg leder efter et godt musik program til computeren, som kan hente musikken fra de CD'er jeg propper i automatisk og ligge dem i en mappe på computeren, så jeg kan afspille og brænde selvom CD'en ikke er i. Er der nogen, der kender et godt og brugervenligt og gratis program?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 21:57

Windows Media Player = RIP CD/ MEDIE
Hvis de er RTM/kopi - beskyttet, så SoundTaxi

Eller søg på Google efter Virtuel drive/ , der er masser af det
også gratis
http://www.google.dk/#hl=da&biw=996&bih=569&q=cd+emulator&oq=cd+emulator&aq=f&aqi=g5&aql=&gs_sm=e&gs_upl=10204l11532l0l3l3l0l0l0l0l203l343l0.1.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9472ba71ada7ca87

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-05-11 22:50

Itunes kan også

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 22-05-11 00:23

Media Center der er standard i de fleste windows versoner er nemt og skabt til det du nævner

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-11 01:44

Windows Media player har Nomore allerede nævnt, den kan alt det du ønsker og måske endnu mere.
En anden mulighed som kan det samme + at den har den funktion at den kan lave mellemrum på nogle sekunder på de CDer som du brænder, sådan at numrene ikke kommer oveni hinanden, så prøv JetAudio player den gratis version kan det jeg behøver:
http://www.filehippo.com/download_jetaudio/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-05-11 03:26

Citat
den kan alt det du ønsker og måske endnu mere

Det må komme an på en prøve = har den gamle og den kan trods alt lidt?
om den sidst nye kan mere TROR jeg på, men vil ikke have den.
Ellers optag direkte fra dit lydkort det tager bare en jern-alder
men HVEM har travlt...med hvem?

http://www.google.dk/webhp?hl=da#hl=da&biw=996&bih=569&q=optag+direkte+fra+dit+lydkort&oq=optag+direkte+fra+dit+lydkort&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=49500l49500l1l1l1l0l0l0l0l141l141l0.1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9472ba71ada7ca87

http://www.google.dk/webhp?hl=da#hl=da&sa=X&ei=Q2rYTYLQEIno-gbKxMCfDw&ved=0CB0QvwUoAQ&q=free+sound+recorder&spell=1&biw=996&bih=569&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9472ba71ada7ca87

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-05-11 11:14

Tak for svaret o.v.n..