/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Slank
Fra : bauchmann
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 18-05-03 15:02

Hej.
Tak for de mail jeg fik i forbindelse med mit tip. Det spørgsmål der blev stillet i forb. med mit vægttab vil jeg prøve at gøre rede for.
På en messe i 2002 blev jeg interesseret i produktet Juice +. Jeg skulle få et bedre velvære, hvilket jeg godt kunne bruge. Jeg slog det hen, men på tilsvarende messe i 2003 var jeg henne og høre igen. Der bestilte jeg det, selvom det er dyrt. 430,00 kr. om måneden. Jeg startede 1. marts. og fik som lovet mere energi, men sidegevinsten også vægttab. Min kost lagde jeg ikke om, (meget fedtfattig og ikke kager og slik) men da min kæreste syntes jeg havde tabt mig steg jeg på vægten. - 7 kg. Det var så en sidegevinst ved produktet der bestå af 4 kapsler dgl. 2 kapsler med frugtfibre og 2 med grøntsagsfibre.
Sidst men ikke mindst skal nævnes, at jeg kun kan gå ca. 50 m. så jeg får ikke motion.
Er der andre i gruppen det har et forslag til, hvordan jeg kan få må motion på disse vilkår?
m.v.h.
Torben

Accepteret svar
Fra : brinkloev

Modtaget 110 point
Dato : 18-05-03 16:16

HEJ TORBEN

DET PRODUKT KUNNE JEG DA GODT TÆNKE MIG AT FÅ FORHANDLERENS NAVN PÅ!
M.h.t. dit motionsspørgsmål, skal jeg da lige spørge dig, om du "bare" er dårligt gående, eller om du er handicappet, siden du kun kan gå 50 m?
M.v.h.
B

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-05-03 16:40

Juice +
Hej Brinkloev
Jeg har prøvet at få kontakt med forhandleren, da jeg ikke vil give hendes mailadresse ud før hendes samtykke. Du kan maile dit navn og adresse til mig, t.bauchmann@mail.tdcadsl.dk og jeg vil videbringe det.
M.h.t. motion har jeg de sidste 25 år fået mit v. knæ opereret 27 gange. Alle de gange jeg har været i narcose har bevirket, at jeg har fået dårligt hjerte. Mine armmuskler er som karklude, og det ved jeg ikke om det er en bivirkning. Jeg håber du kan give mig nogle råd.
m.v.h.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-05-03 16:40

Juice +
Hej Brinkloev
Jeg har prøvet at få kontakt med forhandleren, da jeg ikke vil give hendes mailadresse ud før hendes samtykke. Du kan maile dit navn og adresse til mig, t.bauchmann@mail.tdcadsl.dk og jeg vil videbringe det.
M.h.t. motion har jeg de sidste 25 år fået mit v. knæ opereret 27 gange. Alle de gange jeg har været i narcose har bevirket, at jeg har fået dårligt hjerte. Mine armmuskler er som karklude, og det ved jeg ikke om det er en bivirkning. Jeg håber du kan give mig nogle råd.
m.v.h.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-05-03 17:58

Hej brinkloev
Jeg har forsøgt at maile forhandlerens mailadresse til dig, men jeg får den retur. Mail den lige igen.
Torben

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 06-02-04 12:55

Tak for svaret brinkloev.