/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
DR's "Min Store Drøm"
Fra : strandstorken
Vist : 1748 gange
20 point
Dato : 21-05-11 19:14

Hej

For nogle år siden sendte DR et dokumentarprogram der hed "Min Store Drøm - Frømandskorpset". Jeg har ledt over alt på nettet og den eksisterer ikke. Heller ikke på dr's arkiv som jeg også har haft kontakt med.

Nogle der har en kopi af serien liggende?

MvH

strandstorken

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 19:58

Den findes som lydbog?

Citat
Spændede lydbog fyldt med frømændenes personlige beretninger om dagligdagen og de farlige operationer igennem korpsets treogfyrreårige historie.

Om kravene til at komme ind. Om helvedesugen, og hvordan den nedbryder alle andre end de absolut stærkeste. Om faldskærmsudspring, der nær var gået galt. Om hårrejsende situationer under vandet, hvor ilten slap op. Og om kammeratskabet, som også er en del af hverdagen i Frømandskorpset - et af verdens hårdeste specialkorps.

Sjak Svendstorp har som den første journalist nogen sinde fået lov til at følge havets hemmelige krigere på arbejde og tale med dem om deres oplevelser

Sig til, hvis du vil have linket.

Kommentar
Fra : strandstorken

Dato : 21-05-11 20:13

Jo tak :)

Du kan sende her eller på klausmauritzen@live.dk

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 21-05-11 20:28

Se i din indboks her på kandu...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 20:28

Citat
Vis private indlæg

Godkendelse af svar
Fra : strandstorken

Dato : 21-05-11 20:29

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 20:30

Du får også lige et link til denne

Citat
Sjak Svendstorp har som den første journalist nogen sinde fået lov til igennem et halvt år at følge frømændene i deres daglige arbejde og tale med dem om deres oplevelser.
Frømandskorpset er fyldt med frømændenes personlige beretninger om spændende tildragelser gennem korpsets treogfyrreårige historie. Om faldskærmsudspring, der nær var gået galt. Om hårrejsende situationer under vandet, hvor ilten slap op. Om øvelser med og træningsophold hos U.S. Navy Seals. Og om kammeratskabet, som også er en del af hverdagen i Frømandskorpset - et af verdens hårdeste specialkorps.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 20:34

Du skulle ikke lukke dit spørgsmål, hvis du ikke har fået svar?
du bad om en DR film, måske kunne de hjælpe dig på warez-dk
skal jeg sende en INVITE til din mail????

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-05-11 20:39

Citat
Sig til, hvis du vil have linket

Er det så dyb en hemmelighed at linket ikke kan komme offentligt frem?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-05-11 20:43

Citat
Er det så dyb en hemmelighed at linket ikke kan komme offentligt frem?

NÆH........... men hader at bliver NAKKET for at videregive LORT og andet der ikke kan bruges.

Hvis du have links, så bare sig til og de ligger i en PM

Kommentar
Fra : Cstar

Dato : 18-09-11 11:26

Lægger du, nomore, stadig inde med dokumentaren "min store drøm - frømanden"??

Jeg er meget interesseret.

Mvh. Camilla

Kommentar
Fra : Jobadu

Dato : 08-02-12 18:51

Hej nomore.

Må jeg bede om en PM med dine links, hvis du stadig har dem?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-04-12 20:43

Tvivler på link´s er gyldige eller de stadig er på siden......
Men B.S - bupper og andet kan i finde på warez-dk = kræver indmelding.
De har lagt der som enten film eller lyd/ e-books,
jeg så flere af dem for mindre end 24 timer siden......
Orker ikke at skulle gennem en fin søgning på deres side...
Har de den ikke - mere, så spørg efter det, der er HELT sikkert en der har det/ bare ikke mig.

Da jeg ikke har den ALDER der kræves /// + 50... Øv

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-04-12 20:47

NB:
Modtager ikke mail´s fra dette forum
så LÆS hvad der skrives
SMID EN PM
Den kan jeg se, når og hvis jeg er herinde.
Og ellers have en god dag......