/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
skoda fabia kølerblæser, type.
Fra : warrior
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 20-05-11 09:22

Hej.
Jeg skal have påsat en anden kølerblæser på min fabia 1,4 2001 motor aqw.
Jeg har netop fået tilsendt en fra en ophugger, som dog ikke passer, da den sidder i et hus og med et ca. 20 cm kabel derfra.
Den gamle er blot monteret med 4 - 5 skruer igennem køleren.
Jeg har set et billede af en hvor der blot står 12 v 100/60 w. Er det den, og hvilke data skal jeg opgive for at få den ved en ophugger?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 20-05-11 19:17

Tag den gamle med. Så er du sikker på, at få en der matcher.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-11 00:24

Hvis du skal købe ved fjernhandel, kan det være engod ide at sende ham et billed , og præcise data på bilen . Motorcode og stelnr.

Årgang er ofte noget difust noget da fabrikkerne klaver meget forskel til forskellige markeder og huggerne importerer skadede biler fra lande, hvor nye er så billige, at reperation ikke betaler sig.

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 21-05-11 16:27

Tak for svaret transor.
Ja, det med fyldestgørende data er nok noget man skal sørge for at oplyse:for at være mere sikker på rigtige komponenter fra starten.