/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad larmer i Aarhus?
Fra : snaptil
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 20-05-11 01:36

er blevet vækket af larm her kl. 1 om natten. det lyder ikke som musik.
det en halv rytmisk dundren. Bor i viby j, men det lyder som om larmen kommer fra Aarhus c
men hvad er det?

kan det være det her?

http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarhus/2011/05/19/134955.htm®ional

det er i hvert fald et latterligt tidspunkt at gøre det på, hvad det end er...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-05-11 01:41
Accepteret svar
Fra : molped

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-11 06:34

Hej!

Vågnede kl. lidt i fem ved larmen - åbenbart sent ift. dig...
Skrev følgende mail til
tunnel@mtm.aarhus.dk
og opfordrer alle til at gøre noget lignende.

"I skriver på
http://www.aarhus.dk/da/omkommunen/nyheder/2011/2-kvartal/Aahavevej-lukkes-i-Bededagsferien.aspx
, at Jeres projekt er en stor udfordring.

Det er åbenbart også en stor udfordring for Jer at respektere en
helligdag (Store Bededag), hvor mange har fri.

Hvorfor det skal være nødvendigt at starte dette arbejde med tilhørende
støj fredag 19/5 kl. 04.55 (Det var det tidspunkt, jeg, og sandsynligvis en hel
bydel, vågnede pga. støjen) er mig en gåde.
Det kan da umuligt "vælte læsset", at I venter med at starte arbejdet
til f.eks. kl.9.

Jeg synes projektet "”Forbedret vejforbindelse til Aarhus Havn" er godt
og bidrager positivt til byen, men at denne dårlige planlægning og mangel
på respekt for byens borgere skulle være nødvendig, har jeg svært ved at se!

mvh"

mvh

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-05-11 08:34

hej Molped

jeg er endda mødt ind på arbejde her kl 8. Men jeg er ikke lige så frisk som jeg burde være. Men jeg vil få sendt en mail afsted til dem.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 20-05-11 08:36

Tak for svaret molped.