/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Voksen skele operation
Fra : toyota34
Vist : 3122 gange
100 point
Dato : 19-05-11 19:13

Hej, jeg er indstillet til voksen skele operation, har levet med min skelen sidne fødslen (40 år .
Jeg er kommet rigtig meget i tvivl om operationen kan gå galt og min skelen ender med at blive værre eller at der opstår bivirkninger som give andre gener som jeg så skal leve med resten af mine dage.
Har I erfaring med skele operationer, kender I nogen gode/dårlige historier?
Mange hilsner
én der er komme i tvivl om hun tør

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-11 22:39

En af mine bekendte skelede i årevis uden at vide det,
hun så dobbelt, men fortrængte det ene billede.

Først da hun blev sygeplejerske blev hun operereret, og ser nu normalt,
hun var i hvert fald over 20 år og fik det langt bedre.

Så det er aldrig for sent, bare kom i gang,
det skulle du have fået gjort for længe siden...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-05-11 22:50

Og så den barske:
En slagter skelede voldsomt, også da han skulle aflive en tyr...

Bonden, der holdt tyren, spurgte forsigtigt:
"Rammer du altid det du sigter efter?"

""Ja""

"Så vil godt bytte plads med tyren"...

Selv har jeg studeret med en lærer der både kunne nedstirre sine elever og se ud af vinduet,
vi kaldte ham "Falke Øje".

Med disse supplerende oplysninger håber jeg at du bedre er motiveret til at gennengå din opration...

Accepteret svar
Fra : lillespir

Modtaget 100 point
Dato : 24-06-11 20:47

Hej Toyota34
Jeg har en veninde der blev skeleopereret da hun var 48 år (3 år siden), hun er født med en svær skelen der blev rettet uden nogen komplikationer.
Da det var overstået var hun træt af at hun havde ventet så mange år inden hun tog sig sammen til dette indgreb.

Held og lykke med din skeleoperation.

Hilsen Rita

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 25-06-11 06:55

Tak for svaret lillespir.