/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke åbne et link
Fra : cnnielsen
Vist : 2263 gange
20 point
Dato : 18-05-11 21:42

Hejsa

Inde på Ikeas hjemmeside, kan man bruge et program, til at designe sit nye køkken.
Men den htm side der linkes til, vil ikke åbne når jeg trykker på den. Den har virket for 14 dage siden ca.
Hvad kan være gået galt ?

http://kitchenplanner.ikea.com/DK/UI/Pages/VPUIPlayerInstallFF.htm?Lang=da-DK

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-05-11 21:50

Linket virker simpelthen bare ikke, så tag kontakt til Ikea og gør opmærksom på det...

Der en kontaktformular nede i højre hjørne!

Kommentar
Fra : goingwild

Dato : 18-05-11 22:35

Har du en popup killer aktiveret? Prøv lige at holde Ctrl nede når du klikker på linket. Hos mig virker det heller ikke før jeg holder Control nede..

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-05-11 22:57

Citat
Hos mig virker det heller ikke før jeg holder Control nede..

Men du kan ikke installere programmet

Kommentar
Fra : cnnielsen

Dato : 19-05-11 06:49

Når jeg holder ctlr nde, så åbner det i et nyt faneblad. Det billede i ser der, er billedet før det som jeg har linket til. Så når man sætter kryds i "har læst og accepteret licensaftalen" , så kommer denne side frem, og her kan jeg ikke komme videre ?

http://kitchenplanner.ikea.com/DK/UI/Pages/VPUIPlayerInstallFF.htm?Lang=da-DK

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-05-11 13:46

Når jeg gå ind på linket så skal jeg installere et eller andet. Når jeg holder Ctrl nede så kan jeg også godt for installationen af 20-20 3D viewer til og gå i gang. Derefter virker programmet fint.

Kommentar
Fra : cnnielsen

Dato : 19-05-11 20:42

Jep, andre kan godt, men jeg kan ikke.
Så mangler jeg noget på computeren, eller er der noget der ikke er slået til.
Hvad med active x, kan man se om den er installeret

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-05-11 21:19

Du mangler sikkert ikke noget. Du kan se i browseren hvilke tilføjelses programmer der er installeret og aktiveret. Hvilken browser bruger du, har du evt. prøvet en anden?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-11 21:30

Har du prøvet at klikke på VIDERE virker her

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-11 21:33

Citat
Klik på installere og følg instruktionerne på skærmen
installere

Når installationen er færdig, klik på videre.
Videre
undefined

Det er bare en vejledning, om hvordan du gør, når du klikker på VIDERE og er kommet til installering

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-05-11 21:35

http://www.gratisimage.dk/image-EE3D_4DD57590.jpg
Citat
Minimumkrav til system
1 gigahertz (GHz) equivalent or faster
32MB Graphic card
1024 x 768 Display resolution
Broadband Internet connection
Windows XP or higher
Windows Browsers: Internet Explorer 6.0 / Firefox 1.5 or higher
Mac OS X Leopard or higher
Mac Browsers: Firefox 2.0 / Safari 3.0 or higher

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 19-05-11 21:39
Godkendelse af svar
Fra : cnnielsen

Dato : 19-05-11 21:44

Tak for svaret nomore.

Det virker

Kommentar
Fra : cnnielsen

Dato : 19-05-11 21:45

Også tak til jer andre, for alle jeres svar