/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OCR æøå, har MS-office det?
Fra : JanJohannsen
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 18-05-11 20:41

Hej

Jeg har en Canon DR-1210C og en HP 5550c scanner, men det er nogle gamle driver jeg har og kan ikke finde nogle nyere.

Jeg leder især efter et OCR-program, som kan genkende ÆØÅ og så må det også gerne være på dansk
Nogen der har et bud ud over Omnipage?

I min søgen fandt jeg også et eller andet sted en bemærning om at det var spildt af tid og penge, idet MS-Office havde det indbygget. Dette har jeg søg efter i MS-office hjælp mv, men ikke fundet noget.

Nogender ved noget?

MVH
Jan

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 18-05-11 22:39

Hej

Jeg fandt selv løsningen på OCR i MS-office på Youtupe:
http://www.youtube.com/watch?v=GRRfxYGCpwI&NR=1