/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tag ham med.
Fra : bb1
Vist : 781 gange
200 point
Dato : 17-05-11 19:55

Når nu Sandhedsvidnet skal til Rusland og stille brugte so-farebokse op kan han så ikke tage Øjenvidnet med. Han er jo nu alligevel snart ude af D.M.K. ?
Skulle det ikke være mandskab nok, så tag H.H. og Tonganeseren med også.
Fare-bokse, som det er ulovligt at bruge i Danmark. Tonga pralede du ikke med at være medlem af dyreetiskråd – Du må da skride ind en so er vel en so om den lever i Rusland eller i Danmark…

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-05-11 20:34

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 17-05-11 21:14

Er dette en opfølgning af en anden tråd?? jeg forstår nemlig ingenting

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-05-11 21:35

Citat
jeg forstår nemlig ingenting

Nææ det tror jeg da ikke men jagtsæsonnen er gået ind.
Og det samme er deres sædvanlige kævleri herinde.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-05-11 06:54

Nåååh jagten på bb1 og andre bukke?!

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 18-05-11 13:20

HRRUMFF...

kryds

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 18-05-11 15:31

Til Bent Ballegaard Knudsen

Hvofor dugger du nu pluslig op igen, nu har det vært ret fredligt i lang tid pga din manglern deltagels.
Hvofor blir du så unskabsful når ingn snagge med dig - jeg forstå dig ikk.men det er jeg ikk den enste der ikk gør - opfør dig årdentlig, livt er for kort til al den ufre.

med venlig hilsen
Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-05-11 20:47

Når hylerne fortsætter, selvom jeg i flere måneder ikke deltager. Så har du forklaringen på, at jeg igen tager til orde.

Hvorfor skulle netop jeg være det eneste menneske i hele Danmark, som de personer må svine til uden at måtte svare igen.
Hvordan ville du selv have det, hvis nogen udbredte løgne om dig???
Men som jeg har skrevet før, så har jeg slet ikke tid til det pjat, så tag det helt roligt. Jeg ville blot vise Hylerne, at jeg nu udemærket godt ved, hvem de er og at jeg bestemt ikke glemmer dem, men når dem på andre måder end her.....
Desværre kunne jeg ikke gøre det i deres egen tråd - For Kandu har et dumt system med, at de der skriver her inde selv kan udelukke de personer de ønsker.

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 19-05-11 08:00

Tak fodi du tog dig tid at svar mig.

Kan så mang person tak feil med hensyn til din påståt om løgnhistoer? Nej jeg vil heller ikk brøde mig om blie beskylt for at være løgne, men har de andr ret ?
du skriv kandu er et dum system med at ku lukk nogen ud - jamen det gør du jo sel i stor stil, hvoffo det?

med venlig hilsn
Ejnar Skjælvertamp

jeg håber du kan fostå mening med mit skriveri, jeg gør mig umage

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 19-05-11 10:37

Hej BB1.
Hvordan har du det ?
Nååååårhhh, har du det ikke så godt. Er det huskeren det er galt med ? Jaaa, den slags kan ske når man kommer lidt op i alderen. Husk på, gamle dreng, du er ingen vårhare mere.
Du kender sikkert talemåden: Man husker ik' så godt mere, man ser heller ik' så godt mere - og man husker heller ik' så godt mere

Hvis det kan være dig en trøst, så har vi en del personer på vores afdeling, der udviser samme symptomer som dig. De skælder og smælder over ting som de faktisk selv er ophavsmand til. Det kaldes at være senil demens. Meeeen, det vil jeg dog ikke kalde dig - endnu, da det kræver en nærmere undersøgelse.
BB1, vil du gøre mig tjeneste ? Fortæl mig - og andre, hvem der har blacklistet dig. Når du har gjort det, så fortæl lige, hvor mange du har blacklistet - du skal ikke skrive navne - bare antallet.

Nu gætter jeg på, at jeg slet ikke får svar på det jeg spurgte om, men i stedet, får jeg en lang skrivelse om, hvor hårdt det er at hedde Bent Ballegaard.

Hilsen
Better-Known.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-05-11 09:41

Rigtig Better-Known man skal ikke tro på alt det der skrives herinde. ....

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 21-05-11 09:54

Det var da et underligt svar !

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-05-11 13:43

Tænk lidt over hvad du selv skriver......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-05-11 09:09

Den F Ø R S T E L Ø G N er. At man ikke vil være sit eget navn bekendt. Lyver og logger ind endnu engang under et andet, når man bliver afsløret.
Jeg ved hvem Øjenvidnet. Sandhedsvidnet. Tonganeseren og H.H. er. Små løgnagtige personer, som ikke vil være deres eget navn bekendt eller stå ved det de skriver og det vil de ikke fordi.
Det bygger på bevidste løgne og uvidenhed.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-05-11 06:03

Sandhedsvidnet ville altså ikke tage Øjenvidnet eller en af de andre med.
Så hvor gode venner er de mon, når det kommer til stykket?????
At Tonganeseren ikke kom med er forståeligt. Sandhedsvidnet kan jo ikke have en med, som påstår at han er medlem af Dyreetiskråd, når nu det er brugte i Danmark, ulovlige sobokse, han skal opstille der ovre i Hvide Rusland...

Derfor anulere jeg nu mit spørgsmål og går ud og ser efter endnu en buk......

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 28-05-11 06:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål