/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kode til Windows 7 home Premium
Fra : kmb1969
Vist : 1566 gange
100 point
Dato : 17-05-11 19:23

Lige et hurtigt spørgsmål.

Gemalen har siddet lidt for meget med den bærbare, så koden til microsoft er slidt af på mærket under maskinen.

Hvor og hvordan kan jeg finde frem til HELE koden?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-11 19:29

Du kan finde den ved at bruge et program, der findes flere af dem. Der er SIW, magical jelly bean, everest og mange flere, bare google navnene og hent dem.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-11 19:34

Under Software > License kan du finde koder i SIW
http://www.gtopala.com/download/siw-setup.exe

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-05-11 01:16

Citat
Gemalen har siddet lidt for meget med den bærbare, så koden til microsoft er slidt af på mærket under maskinen.

Ring og få et nyt ID__kan_di er ikke et warez FORUM = siger viise mennesker
Men ellers findes der masser af aktiverings metoder og så videre.

Citat
Du kan finde den

LUK du har fået svar

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 19-05-11 16:33

NOMORE - JEG lukker spørgsmålet når JEG synes JEG har fået et svar jeg kan bruge til noget.

OG IKKE FØR......

OG DIT svar kan absolut ikke bruges til noget som helst.....

Godkendelse af svar
Fra : kmb1969

Dato : 19-05-11 16:36

Tak for svaret Klaudi.

Du får pointene, da du gav et svar og en "brugsanvisning" der kunne bruges til noget, uden at man skal have en større "maskinmester-eksamen" for at finde frem til løsningen.

Har fundet koden i første forsøg.

TAK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-05-11 16:44

Velbekomme