/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis Rapidshare konto ril alle
Fra : nomore
Vist : 999 gange
50 point
Dato : 17-05-11 05:06

Indtast en mail (skal være gyldig - kode sendes til den) og udfyld password´ed
http://pcworld.hu/rapidsharekupon
du får nu en gave kode som du går ind på
https://rapidshare.com/
og opretter en ny bruger - indsæt koden = landet du tilmelder dig skal være Hungary
vil du ikke bruge din egen mail så kan du hente en midlertidig her
Den skal også være gyldig, da den skal bruges til at aktivere din Rapidshare
http://www.mytrashmail.com/

Du kan gøre det engang, medmindre du skjuler din IP

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 05:09

For dem der ikke ved hvilken rapid knap de skal indtaste koden

REDDEM
http://www.gratisimage.dk/image-E61E_4DD1EB45.jpg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-05-11 07:39

Er Kandu blevet en hælercentral ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 07:43

Citat
Er Kandu blevet en hælercentral ?

>>>DEN MÅ DU MEGET GERNE KOMMENTERE YDERLIGT.<<<

Siden hvornår skulle DET være forbudt at bruge Rapidshare.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-11 08:38

Citat
Gratis Rapidshare konto

Kan du ikke lige uddybe HVAD man skal bruge den til

"share" - det lyder som noget man skal dele

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 11:12

Hold kæft engang ØREGAS

Citat
Kan du ikke lige uddybe HVAD man skal bruge den til

Tvivler på at du ikke ved det.

Men du kan jo oprette et spørgsmål om det

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-05-11 12:19

Rapidshare,... som navnet antyder,.. bruges til at dele minder fra konfirmation,.. barnedåb o.lign.
vido, foto, sange mm. (hvor svært kan det være)

jeg har en kopi af indholdet fra min PC på rapidshare,..
det kan således hentes uanset hvor i verden jeg befinder mig,
har aldrig hørt / læst det skulle være ulovligt,...

Er der nogen der kan vise et link der fortæller det er blevet Ulovligt,. ?

det er ligeledes helt lovligt at eje / køre et motordrevet køretøj,
men det er ulovligt at overtræde færdselsloven,...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-11 12:47

Citat
Rapidshare,... som navnet antyder,.. bruges til at dele minder fra konfirmation,.. barnedåb o.lign.
vido, foto, sange mm. (hvor svært kan det være)

Tilsyneladende svært

Hvad skal man med en "skjult" IP og et login i Ungarn for at dele EGNE filer

Det er IKKE siden der er ulovlig - det er det man deler

Hvis det man "delte" var lovligt, var der jo SLET IKKE brug for nogen konto et sådant sted (selv om der af og til sikkert er en "lovlig" fil imellem

Bild ikke nogen ind du deler "private" fotos via siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-11 14:03

Det eneste "fordækt" der er i dette Tip/link, er da bare at det er ungarn som har fået et tilbud som man så bruger fra Danmark............................Jeg har da også været til fodboldkamp på et par fribilletter som min faster havde fået.
Jeg kunne også have brugt Rapidshare til transport af fodboldbilleder, da mit barnebarn var i Holland, men jeg valgte at starte min egen server i stedet for.
Se det var jo fildeling så det baskede, for der var mange som så billederne.
(De vandt ikke - )

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 20:01

Citat
Hvad skal man med en "skjult" IP og et login i Ungarn for at dele EGNE filer

HVOR HAR JEG SKREVET DET

Jeg skriver >> at ønsker du flere GAVEKODER<<
så skal du skjule din IP adresse, da den er blevet logget og kan ikke bruges mere.

Hvis du ELLERS kan NÆRLÆSE, er det firmaet PCWORLD der giver skidtet væk.
Ikke private.
Klage over hæleri og andet = PIS og misundelse
af mennesker der selv er aktive fildelere, jo-tak, den er hørt og brugt før.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-05-11 21:29

nomore!

Hvorfor har du ikke anbragt din tvivlsomme ide som et tips!
Så havde det været lettere blot at bedømme det med nul stjerner.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 22:53

Citat
Hvorfor har du ikke anbragt din tvivlsomme ide som et tips!
Så havde det været lettere blot at bedømme det med nul stjerner.

Tja: som jeg har skrevet, fildelere er de værste.
MEN du husker dårligt.

Hvad skulle jeg dog lægge det som et tip,

SÅ SKAL JEG JO BARE OPRETTES SOM SUPERBRUGER
med de oplysninger der så IGEN skal MISBRUGES af kan---du teamet.

Er det ikke nok med at mit telefon nummer (helt nyt) bliver misbrugt af samme forum_LOR_'
har aldrig i mit liv modtaget mere spam på mit tlf nummer, end da jeg
brugte det til en indmeldelse herinde.
Men det kommer vel ikke jer ved.

Angående fildeling = LOVLIGT

Og kan du ikke bruge mit lille, men brugbare tip
SORRY__tror næppe det var til tænk dig/ lovlydige bruger/ borger, af både det ene og andet, men brugere der gerne ville have en gratis konto og prøve sig frem.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-05-11 23:08

refi,..
det eneste ulovlige der foregår i denne tråd er dine påstande / beskyldninger / antydninger,..
Citat
Hvis det man "delte" var lovligt, var der jo SLET IKKE brug for nogen konto et sådant sted
(selv om der af og til sikkert er en "lovlig" fil imellem

Citat
Bild ikke nogen ind du deler "private" fotos via siden

det er det man med et fint ord kalder,.. ærekrænkende / injurier,..
injurier er både ulovligt, og strafbart,.. også selvom det er på nettet (kandu.dk)
du har vel bevis for dine påstande / beskyldninger,.. ???

ikke nok med du selv foretager dig noget ulovligt,
du gør samtidig hjemmesidens ejer,.. i dette tilfælde kandu.dk,.. medansvarlig i ulovligheden,.

Citat
Injurier.
Du behøver dig ikke finde dig i usand kritik og ærekrænkelser, som fremsættes på nettet.
Alt efter afsenderen og kritikkens indhold kan du få nedlagt foged-forbud,
kræve erstatning og politianmelde synderen.
Men start med at bede firmaet, der driver debatsiden, om at fjerne den ulovlige udtalelse.

Søren Sandfeld Jakobsen erkender, det kan være sværere, når folk fremsætter kritik anonymt.
- Men her må man huske på, at den der driver hjemmesiden kan dømmes for med-ansvar,
hvis man ikke griber ind og fjerner ulovligt indhold, siger Søren Sandfeld Jakobsen
og peger på straffelovens regel om medvirken (§23).

http://www.erhvervsbladet.dk/vaekstmaskinen/loven-beskytter-mod-injurier-paa-nettet

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-05-11 23:11

nomore!

Jeg tror snarere at misbrug af din telefon skyldes dine mange omstændelige transaktioner, måske har du ikke indgivet noget telefon nummer til ungarn m.m. men noget kunne tyde på at du ikke er bleg for at rode dig ind i spændende sites.

For mit vedkommende er det netop risikoen for snavs, spam m.m. der afholder mig fra at prøve din fidus, for ellers kunne det da være sjovt at prøve det.

Jeg har i øvrigt aldrigt hørt fra andre her på "kandu" at de har haft problemer med spam på deres telefon i forbindelse med "kandu"

Hilsen den lovlydige

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:14

Citat
refi,..
det eneste ulovlige der foregår i denne tråd er dine påstande / beskyldninger / antydninger,..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:22

Citat
Jeg tror snarere at misbrug af din telefon skyldes dine mange omstændelige transaktioner

Lidt af en PÅSTAND jeg meget hurtigt kan modbevise
Købte et nyt taletidskort
brugte nummeret til at registrere mig herinde
dagen efter var der 45.- tilbage på kortet (det var eller på 100.-/ dagen før)
samt jeg aner ikke hvor mange reklamer i min sms indbakke
de minder rigtig meget om de reklamer der til tider FISER rundt på dette forum.

Citat
For mit vedkommende er det netop risikoen for snavs, spam m.m. der afholder mig fra at prøve din fidus, for ellers kunne det da være sjovt at prøve det.

Nej vel__ FØJ FOR SATAN__ PCworld er fyldt med LORT og andet godter til folk_et, i andre lande
så snak du og andre hellere med dem.

Men sikkerhed er vel ikke din bedste HOBBY

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-05-11 23:25

Jeg lå dette som et tip, ikke en HENRETNING som vanligt

Brug det som i vil.

Der kommer ikke mere fra mig, i denne tråd.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-05-11 23:27

nomore!

Citat
Men sikkerhed er vel ikke din bedste HOBBY

Det er helt sikkert ikke din

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-05-11 01:32

Citat
Det er helt sikkert ikke din

JEG SIDDER FANDME IKKE OG HYKLER OVER AT MINE DATA OG ANDET ER BLEVET VÆK

JEG KLIKKER PÅ EN KNAP OG SÅ ER SYSTEMET OPRETTET

Om DU tænker på POLITI og anmelder samfundet__________________________?
SÅ ER JEG MEGET rolig, DA DE SIKKERT HAR MERE AT TÆNKE PÅ END
EN LILLE SKIDE_SPRÆLLER OG ANDET................. DER HENTER EN SKIDE MELODI FRA TUBEN

MEN SOM DU SIKKERT ikke ved, ER JEG BLEVET ANMELDT INDTIL? MANGE GANGE HERINDE

OG FOR HVAD??????????????

ET PAR SKIDE KÆLLINGER DER IKKE KUNNE LIDE MINE BILLEDER ELLER SOFTWARE
eller bare en manglende DATE:????????????????????????????????????????????????
ANGÅENDE SOFTWARE? = DU MÅ HAVE ALT HVAD DU VIL HAVE _ LIGGENDE PÅ DIN PC
Men klikker du først på INSTALL og accepterer = så er du PÅ DEN.

Men det er LIGE det med at nærlæse lortet = ikke.

BORTSET FRA DET, SÅ BURDE DU OG ANDRE TAGE ET LYN_KURSUS

http://www.youtube.com/results?search_query=COMMODO+TIME

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-05-11 01:36

GRATIS

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-11 09:36

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore