/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad koster musikken?
Fra : o.v.n.
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 16-05-11 21:17

Mange musikere opgiver ikke priser på deres hjemmesider og for at være lidt forberedt inden jeg kontakter nogen, så vil jeg gerne vide lidt om hvad en musiker koster for en aften, eventuel en duo, spisning og dans bagefter?
Jeg skal snart til at forberede min fødselsdag nemlig sidste gang lejede jeg en jukebox men vil hellere have levende musik denne gang
Jeg ved godt at priser afhænger af musikerens popularitet og festens størrelse, men sådan cirka hvilke priser skal jeg regne med?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-05-11 21:22

Det kommer som du selv er inde på, an på rigtig mange ting.

Men alt fra 2.000 til 200.000 kr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-11 21:24

Lidt mindre end 200.000 kr tak, mit budget er ikke så stort at jeg vil hyre en verdenskendt navn

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-05-11 22:00

Verdenskendt får du ikek for 200.000

Men alt efter dine krav burde du kunne finde noget til under 10.000

Kommentar
Fra : myg

Dato : 16-05-11 22:12

Suppe, steg og ismusiker typisk 4-500 kr i timen. Band typisk 3-13.000 afh. af niveau og popularitet.
Har selv spillet ude i band for typisk 6.000 kr. for 3 timers dans.

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-11 22:44

Hej

Du skal nok regne med 1000 til 1500.kr pr brandmedlem. Hertil kommer transportudgifter.
Så regne med at prisniveauet ligger på 5000. og 10.000.kr for en aften.

Hvis du er interesseret i baltisk rytmer og musik med gang i (sang, trommer, bas, guitar og blæser).... Så sige til?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-11 20:12

Citat
Vi tager dog kun 9700,- for 6 timer.

http://www.trainduo.dk/?gclid=COe5gLHP76gCFQoa4Qods3KoCw

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-11 20:23
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-11 20:25

http://din-fest.dk/views/Music.php?subCategory=Privatfest

Du kan også prøve her, så vil du kunne vælge og skrive dit prisniveau

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-11 20:26

Hvornår skal vi komme ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-11 21:02

Citat
Hvornår skal vi komme ??
kan du både spille og synge eller kun en af delene? nå spøg til side, det bliver om nogle få måneder så det er slet ikke for tidlig at jeg er ude at skaffe et sted at være og musik til underholdning

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-05-11 21:11

Her er lidt for enhver smag:http://www.lotte-riisholt.dk
Hun har indspillet plade hos Svenske Flamingokvintetten. Så kan det ikke blive meget større.

Hvis du mangler lidt baggrundsmusik,ved puteren,så prøv denne: http://www.dansbandsdax.se/player/default.asp

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-11 22:58

Tak for svaret McBobo. det bliver cirka i det prisleje at jeg vil arbjde videre med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-11 22:59

Tak for alle forslag

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 18-05-11 02:17

Selv tak... Håber det bliver en fed fest.....