/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2003
Fra : Footprint
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 16-05-11 18:08

Jeg har hørt at Microsoft stopper eller har stoppet supporten på Office 2003, betyder det også at der ikke skrives flere service packs??

Kan man så forvente at programmerne i Office 2003 bare stopper med at virke tilfredsstillende en dag? og hvornår er den dag hvis det er??

/Footprint

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-11 18:18

Altså - jeg kører stadig med Office 2000 og den virker fint.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 16-05-11 18:57

Hvis der bliver problemer, kan man vel bare gen-installere 2003.
2007 er i hvert fald ikke til at finde ud af!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-11 21:20

Din office vil ikke begynde og fungere dårligere af at supporten er stoppet. Det betyder "kun" at Microsoft ikke laver flere opdateringer og derfor heller ikke flere service packs.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-05-11 21:54

Citat
2007 er i hvert fald ikke til at finde ud af!

Sikke da noget snak, det er da bare et spørgsmål om liiige at sætte sig en smule ind i tingene...

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 17-05-11 06:06

Jamen bliver det ikke også et problem at der ikke skrives yderligere service pakker, til sidst bliver programsikkerheden vel gennemhullet som en si...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-11 08:52

Du kan ikke have et ældre program og samtidig være up to date med sikkerheden.
Men (7 9 13) så kommer der ikke noget snavs gennem min ældre office 2000.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-05-11 09:47

Citat
Jamen bliver det ikke også et problem at der ikke skrives yderligere service pakker, til sidst bliver programsikkerheden vel gennemhullet som en si...

Programmet har de huller det har, uanset om der bliver lavet flere service packs eller ej. De sikkerhedsopdateringer der kommer lukker de huller MS er bekendt med, dem de ikke er bekendt med. Blev de nu ved med at opdatere office 2003 ville de stadig være huller, der er sikkert nogen de overser og det kan du kun håbe på at misbrugerne også gør.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 20:50

Er der stadig noget du er i tvivl om?