/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Svar på tiltale
Fra : Lara Marie
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 16-05-11 12:20

Er det ikke muligt at respondere på folks kommentarer af ens indlæg når der har været de 5 bedømmelser?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-11 12:37

Hvis du hentyder til dit tip, så er det ikke muligt at skrive, når det er bedømt af brugerne.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-05-11 12:39

Når et TIP er bedømt af 5 personer, kan der ikke tilføjes yderligere kommentarer.

Jeg går ud fra, at det gælder dit tip http://www.kandu.dk/Tip21633.aspx
så du må komme med dine kommentarer i et spørgsmål, og så kan alle kommentere på det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-11 12:40

Det er vel dette tip, som du hentyder til

http://www.kandu.dk/tip21633.aspx

Når 5 brugere har bedømt det, så er det ikke muligt at skrive mere i tippet.

Måske du kan få en dialog her i denne tråd med brugerne, som du vil give svar på tiltale på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-05-11 12:48

Det er ofte helt vilkårligt hvad der kommer ud af tip?
det afhænger i høj grad af hvem der først svarer?? Hvordan???

Men hvis det lugter af reklame, så anfør det ikke som tip,
det er vi/nogle meget nøje regnende med...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-11 13:19

Jo det er faktisk muligt at skrive i sit eget tip efter de 5 "bedømmere".

Det kræver bare at du har 2 stk åbne Kandu på een gang.
Den ene følger med i hvad der skrives og den anden holdes fast i tippet.
Den faste kan så skælde alle de elendige tipbedømmere ud til allersidst.

Men hvis du vil diskutere / forsvare dit tip - kan du jo bare stille det som et spørgsmål, så alle kan deltage.

Godkendelse af svar
Fra : Lara Marie

Dato : 16-05-11 13:44

Tak for svaret Eyvind.
Men det kræver vel at man har de to vinduer åbne inden den 5 bedømmelse er kommet ind?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-11 13:49

Det ene vindue skal være åbent inden den 5. afslutter.
Det andet vindue kan åbnes og lukkes som du har lyst....................det er jo det som skal holde øje med opdateringen og alle "bedømmerne".

Kommentar
Fra : Lara Marie

Dato : 16-05-11 14:52

Tak for alle svar.
Vil jo meget gerne komme med et svar når folk tager sig tid til at stille spørgsmål ved de indlæg man kommer med, ellers er der jo ikke meget konstruktiv dialog over det
Jeg har valgt at komme med et nyt tip omkring sikkerheden ved online programmer.

Vh. Lara