/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hotmail
Fra : jesper.s
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 15-05-11 15:15

Hej.
Jeg kan ikke komme ind på hotmail på min venindes bærbare. Det siger hele tiden forkert navn eller kodeord. Men på min egen bærbare kan jeg godt komme ind på hendes konto. Har prøvet næsten alt, men uden held. Tror næsten jeg er ved at blive skør, når jeg kan på min egen, men ikke på hendes, selvom jeg har tilsluttet hendes til mit modem.
Håber jeg kan få hjælp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-11 15:22

Læser i hotmail i browseren?
Slet alle cookies (og midlertidige filer) og prøv så igen, der kan være noget som er der er gået udu i den småkage som gemmer login oplysninger

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 15-05-11 16:38

Det hjalp desværre ikke, men tak for rådet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-05-11 16:43

Du har vel ikke fået slået CapsLock til, hvis du har prøv at slå den fra,
eller prøv at skrive kode og password i en tekst fil og kopier og indsæt fra den...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-11 16:46

Citat
Det hjalp desværre ikke
heller ikke efter em genstart af browseren?
Din venindes hotmail er sikkert indstillet til at logge ind på hendes hotmail, under der hvor der står at du skal klikke for at logge ind, der står der: Log på med et andet Windows Live ID, prøv at klikke på den linje for at skifte fra venindens over til din hotmail

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-11 22:29

Der er fejl på serveren til hotmail. Nogen gange kan jeg logge ind og andre gange kan jeg ikke. Den siger serverfejl. Og fejl 3302.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 16-05-11 10:11

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-11 10:23

selv tak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-11 15:34

Selv tak og det er stadig et problem med hotmail, den siger serverfejl ikke 3302, men 3202.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-11 15:50

Når den nu siger forkert navn eller kode og der kan logges ind på den ene pc og ikke
den anden er det da højst tænkeligt ikke en serverfejl