/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Opereret for forhudsforsnævring
Fra : dani789
Vist : 1904 gange
150 point
Dato : 15-05-11 12:35

jeg er lige blevet opereret for forhudsforsnævring og har lige et par spørgsmål omkring det
så håber at nogen derude der selv har fået lavet det indgreb kan svare

her efter operationen er den jo ret så øm så det er ikke så sjovt at ligge og rulle rundt i sengen
men så vil jeg lige høre vor lang tid det burde tage før hævelsen er væk?
og så når det er gået en uge og de der sting ryger ud af sig selv, skal jeg smøre noget lokal bedøvende salve eller noget i den stil på hovedet og lave forhuds gymnastik.. så undrer jeg mig over forhuds gymnastik er?, er det ikke bare frem og tilbage et par gange?

og så lige her til sidst, eftersom jeg aldrig har haft huden tilbage før så hvordan skal jeg lige få den vasket?. Så her tænker i sikkert spørg din far, men det ved han jo ikke eftersom at der er blevet skåret i den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-05-11 13:02

Hejsa.
Citat
selv, skal jeg smøre noget lokal bedøvende salve eller noget i den stil på hovedet og lave forhuds gymnastik

NEJ.
Citat
så undrer jeg mig over forhuds gymnastik er?, er det ikke bare frem og tilbage et par gange?

Ja eller 25 gange...det kommer an på hvor kvik du er til at lave dig "færdig"

Ejjj spøg til side......når der er gået 10 dage skal du kunne fungerer som normalt.
Hvis det mod forventning gør ondt skal du lige kontakte din læge.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 15-05-11 13:20

du skriver NEJ til det med det der bedøvende noget men det var altså det de sagde inde på hospitalet,

og jeg ved jo ikke om du ved noget om det men er det normalt at hovedet er blottet? hvis jeg sidder normalt eller ligger flat så stikker hovedet ud og rør ved underbukserne (gør ikke noget men gør ondt når jeg skal vende eller bevæge mig) jeg bliver nød til at lægge bukket i sengen når jeg skal sove og når man så skal vende sig i løbet at natten gør det jo ret så ondt så der vågner man og har problemer med at sove videre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-05-11 13:26

Citat
du skriver NEJ til det med det der bedøvende noget men det var altså det de sagde inde på hospitalet,

Ok...så har de lavet om på det. Det brugte man ikke førhen.
Men så skal du naturligvis da bruge det hvis det bliver nødvendigt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-05-11 14:57

Måske skulle Du gå med trusser istedetfor boxershorts indtil det værste er overstået, så bliver den holdt fast og i ro, især hvis Du har det med at rulle rundt i sengen i søvne.

Skift underbeklædningen mindst to gange om dagen, og brug en antiseptisk serviet når Du har gjort stort eller småt, der kan lynhurtigt komme bakterier her i sommervarmen.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 15-05-11 17:27

det er jo lige det, for hovedet stikker ud fortiden og eftersom det aldrig har været ude er den meget følsom så hvis den bare holdes fast kommer det bare til at svide

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-05-11 18:02

Citat
eftersom det aldrig har været ude er den meget følsom

Det vil det så være et stykke tid..."tilvænning" du ved

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 15-05-11 18:23

ja det ved jeg nu godt

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 16-05-11 14:26

jeg om formulerer lige spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : dani789