/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
støvsugerposer
Fra : jensviggo
Vist : 832 gange
50 point
Dato : 15-05-11 10:29

jeg ved godt det er noget banalt, men vi er udgået for støvsugerposer, støvsugeren er 4 år gammel, og er en nilfisk a100 action, jeg har været på alle støvsugersites, men kan ikke finde en pose der passer til denne støvsuger, hvilket jeg ikke inderst inde tror på, mon der er hjælp at hente, vi er ved at gå til i støv.

mvh jensviggo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-11 10:31

Din nærmeste forhandler kan skaffe dem.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-05-11 10:48
Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 15-05-11 10:49

http://stoevsuger-dele.dk/shop/nilfisk-action-a100-240p.html

Køb lidt rigeligt, så sparer Du fragten som er en tier pr stk hvis Du kun køber en enkelt pakke

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-05-11 11:03

skousen har dem eller skaffer dem hjem ellers som skrevet i link.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-05-11 11:32

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 15-05-11 11:38

Hej Jensviggo

Direkte link til poser til din maskine: http://www.hvidevaredele.dk/shop/y201-swirl-micropoor-3413p.html

Mvh. OlE Futtrup Brink
www.hvidevaredele.dk