/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Et andet alternativ til Photoshop?
Fra : Katjavalentina
Vist : 824 gange
65 point
Dato : 15-05-11 08:10

Hej,

Jeg leder efter et program til redegering af billeder til min MacBook, det må meget gerne ligne Photoshop, men være gratis eller i hvertfald billigt. Er der nogen derude som kan anbefale noget? I må også gerne svare på indlægget hvis i kender et andet alternativ til Illustrator?

Mange tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-11 08:47

Billigere end Gimp finder du det vist ikke: http://www.gimp.org/macintosh/

Kommentar
Fra : Katjavalentina

Dato : 15-05-11 09:01

Yes, fik faktisk fat i linket gennem et af de andre indlæg - mange tak :)

Ved du om Gimp fungere præcist som Photoshop? Jeg er nemlig nybegynder på dette område, men har fundet en side på nettet som viser dig trin for trin hvordan du rediger billeder efter hvordan det skal se ud osv, men det er kun med photoshop, men kan se værktøjet man bruger i Gimp ligner Photoshops enormt meget..

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 65 point
Dato : 15-05-11 09:51

Desværre kender jeg ikke Photoshop, og såmænd heller ikke alle muligheder i Gimp, programmet kan langt mere end jeg nogensinde får brug for:
http://www.gimp-tutorials.com/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-11 10:30

Citat
Ved du om Gimp fungere præcist som Photoshop

Det gør det ikke. Så ville det jo være en kopi.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-05-11 10:40

Photoshop Elements, en light udgave af Photoshop, men en stor del billigere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-05-11 19:03

Kender ikke Illustrator.

Publisher er god (Windows Office stor pakke)

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-05-11 05:54
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-05-11 05:56
Kommentar
Fra : Katjavalentina

Dato : 16-05-11 07:33

Tusind tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 16-05-11 08:34

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-11 15:33

Selv tak jeg håber du bliver glad for Gimp