/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CD/DVD brænder forsvinde
Fra : jangchr
Vist : 820 gange
200 point
Dato : 14-05-11 19:19

Min CD/DVD brænder forsvinde fra min computer og komme frem igen for så at forsvine engang imellem igen

Min computer er denne her

http://bizsupport1.austin.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=3911077&prodTypeId=12454&prodSeriesId=3823602&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=4062

Og jeg har prøvet at installer HLDS GH40L DVD-R/RW Drive Firmware Update, men computeren vil ikke installer den,den skriver bare "systemet opfylder ikke minnimumkraverne for denne opdatering . Opdatering er blevet annulleret

Nogen der har nogle ide`er om hvad jeg skal gøre for at min brænder ikke forsviner i tide og utide

PS: har også prøvet at køre install af firmwaren som administrator, men den skrev det samme

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-05-11 20:33

Du skal sikre at ledningsforbindelserne er gode og stabile. Det er næppe et softwareproblem.
Glem det med driverne.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 14-05-11 20:37

Prøver lige lidt senere at efterse ledningerne, ikke så smart at gøre det lige nu, når jeg spiler poker

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 15-05-11 07:23
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-05-11 09:49

Har du prøvet at hente det lille program der ligger på dit eget link.

PC-Doctor Hardware Diagnostic Tools Update

Måske det kan fortælle dig hvad der er galt.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-05-11 10:44

Citat
http://support.microsoft.com/mats/cd_dvd_drive_problems

Den fandt ingen problemer, men det sjoveste af det, er at imorges var den væk igen, men da jeg satte en DVD/CD i drevet så fandt den drevet igen, men det er da lidt træls at skulle sætte en skive i førend den viser sig (er jo heller ikke sikker at den gør det hvergang)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-05-11 10:46

Citat
Du skal sikre at ledningsforbindelserne er gode og stabile. Det er næppe et softwareproblem.
Glem det med driverne.

Har haft alle ledninger ude og sat dem pænt i igen, men det hjalp ikke, læs svar længer oppe hvad den gjorde

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-05-11 12:35

Citat
Har du prøvet at hente det lille program der ligger på dit eget link.

PC-Doctor Hardware Diagnostic Tools Update

Måske det kan fortælle dig hvad der er galt.

Ja, den fortæller intet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-05-11 13:48

Men det vil faktisk sige at drevet godt nok virker, men det vises bare ikke (ind imellem)

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-05-11 19:00

Citat
Men det vil faktisk sige at drevet godt nok virker, men det vises bare ikke (ind imellem)

Ja, jeg kan også brænde i Nero med den, når den er der, men sometide er jeg nødt til at genstarte computeren for at kunne brænde

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 17-05-11 00:16

Tak for svaret dogvillestar. Fik godt nok ikke svar på mit spørgsmål, men du kom nærmest