/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
konfirmation
Fra : BonneTrut
Vist : 1528 gange
50 point
Dato : 14-05-11 13:29

Jeg er ved at lave et telegram til mit barnebarn, og vil gerne sætte nogle sjove
billeder eller tegninger ind på telegrammet, Hvor kan jeg finde sådan nogle ??

M.V.H. bonnetrut

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-11 13:34

På google

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-05-11 14:12

- du er en hård hund refi...

- her Bonne Trut: http://www.google.dk/

God weekend

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-05-11 14:20

Hvad har spørgsmålet med Penge/Invetering at gøre?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 14-05-11 14:21

Du er så "hjælpsom" Refi, eller hedder det nedladende.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 14-05-11 14:30

Det er vel et pengetelegram Bille. Og så tag dog lige at slappe lidt af!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-05-11 14:36

Citat
Og så tag dog lige at slappe lidt af!!!

- DET hedder nedladende...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-11 14:40
Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 14-05-11 15:20

Tak Stouenberg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-05-11 17:57

- så lidt...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-05-11 23:47

Citat
Du er så "hjælpsom" Refi, eller hedder det nedladende.

Og her kommer den sande klumme frem
Og dine RÅD og DÅD er sikkert billigere = pas på svinget TÅBE
Citat
tåbe [Ztå·bS] sb. -n, -r, -rne o en person der opfører sig meget dumt = FJOLS, DÅRE, HØVED, IDIOT ¯ det er en værre flok tåber · jeg synes han er en tåbe · kun en tåbe frygter ikke havet · kun en tåbe kan finde på sådan noget ¯ tåbeparagraf ETYMOLOGI: af urnordisk *t¤pan 'tåbe', egl. 'en der taber, en der kun rører let ved noget, en der fumler', afl af *tapan 'tabe, miste, næppe berøre' (jf. tabe)

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 15-05-11 16:08

Har din psykiater ferie nomorebrain?? Så må du nappe psykiatrisk skadestue - De har sikkert noget som kan få dig til at flade lidt ud, så du ikke er så manisk