/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google startside
Fra : Nul7
Vist : 669 gange
50 point
Dato : 14-05-11 09:41

Jeg bruger Google som startside i explore.
Når den kommer frem ved start er den forrykket i højden, jeg skal altid rulle den på plads.
Hvordan får jeg den til at skabe sig ordentligt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-11 09:52

Citat
Hvordan får jeg den til at skabe sig ordentligt?
hvordan ønsker du at den skal skabe sig? Det med at den forrykker sig i højden skal du vist forklare lidt bedre er det kun Google eller er det alle internet sider?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-11 10:03

kun google, ude i højre side er der en bjælke, med den kan man trække op og ned efter ønske, ved start mangle min googleside ca. 1/4 del i højden, og det er det der irretere mig, plejer ikke at gøre dette.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 14-05-11 10:40

Du kunne droppe Explorer og bruge Google Chrome så har du ikke det problem mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-11 10:41

Nede i højre hjørne er den sikkert sat til en anden % størrelse end 100%
Dette husker google til næste gang du åbner.
Luk alle googlesider og start en googleside.................ret så % til 100% og luk google.
Nu vil den starte op med 100% næste gang.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 14-05-11 12:59

enig i ovenneævnte

man KAN også være selve skærmopløsningen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-11 14:36

Jeg glemte lige.
Når du starter google og sætter til 100%, så er det muligt at du også lige skal op i funktioner > internetindstillinger > klik på "brug aktuel side"
Dette har jeg ikke testet for jeg vil ikke lave om på min startside med gmail.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-11 16:33

Intet af jeres gode forsøg hjælper, - har prøvet næsten alle de indstillinger der kan relatere til problemet.
% visningen findes under - side- i værktøjslinien.