/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus hjælp
Fra : Nul7
Vist : 461 gange
200 point
Dato : 13-05-11 15:46

Jeg er blevet blokkeret af virus. "Win 7 anti-spyware has blocked a program..."
Kan ikke komme eller forblive på internettet. Jeg har installeret Microsofts security_essentials og den har også gjort mig opmærksom på problemet 25 ialt, men hvergang jeg beder den om at slettet dem kommer jeg til en hjemmeside der ønsker betaling (Win 7 anti-spyware), jeg kan ikke køre diverse andre antivirus ind, den blokkere.
Hvad kan jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 210 point
Dato : 13-05-11 16:05

Prøv at se, om du kan bruge noget af det der står i denne tråd:
http://kandu.dk/Spg153195.aspx

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 13-05-11 20:15

Gå ind på spywarefri.dk Her får du gratis hjælp når du har oprettet dig. Håber du får løst dit problem.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-11 16:41

Chaufrat:
Citat
Kan ikke komme eller forblive på internettet.
deri problemet.

Troldepige, - der var noget trylleri i dine forslag, bl.a. den med at systemgendannelse, den virkede hos mig, tak skal du have.
Jeg har nu gennemskannet (fuld)computeren med Microsoft essentials, den oplyste, at der ikke findes nogen uartigheder på pc-en.
Hvor er alle disse ca. 25 Trojaner, orme, og andet foruening henne?

Hej fra en glad pc ejer.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 14-05-11 16:42

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-05-11 21:06

Velbekomme, jeg havde jo selv glæde af de råd, der blev giver i den tråd. :)