/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
iPhone vil ikke tænde efter ny skærm?
Fra : Fanten
Vist : 390 gange
40 point
Dato : 13-05-11 10:02

Hejsa, min kærestes iPhones skærm har i en længere periode haft en ordentlig flænge, så jeg besluttede mig for at købe en ny skærm (kun glasset) fra nettet, og skifte det..

Det hele gik jop meget nemt, bortset fra at når jeg har sat alle stikkene i igen - ja, så kommer der ingenting frem på skærmen. Jeg ved at iPhonen er tændt, da den vibrerer når jeg bruger lydløs-knappen og så videre...
En gang ud af måske 50 forsøg fik jeg den faktisk til at virke. touch-skærmen virkede men skærmen var helt hvis. Kunne bare høre at den virkede, fordi jeg kunne taste koden ind.

Jeg satte også min egen skærm på hendes iphone, men det virkede heller ikke!

Har prøvet stortset alt, nogen der kan hjælpe? :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-11 10:39

Citat
nogen der kan hjælpe?

Det kan den fagmand du sikkert skulle have gået til INDEN du selv forsøgte dig......

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-11 18:17

Fik du beskyttet telefonen mod udladning af statisk el fra dig, indendu begyndte at røre ved kredsløbet ?