/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SD-Kort
Fra : Sallus
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 12-05-11 21:10

Jeg har netop fået en Samsung Galaxy S som jeg er meget glad for, men når jeg modtager mails med vedhæftede filer, kommer der nogen gange et pop-up vindue der siger at filen ikke vises, men gemmes på SD-Kortet.
Er der nogen der ved hvor jeg finder disse filer? Kan simpelthen ikke finde ud af det.
Med venlig hilsen Sallus

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 12-05-11 21:22

Tænd > Menu > Mappen > Her i "mine filer" kan det ligge.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-05-11 21:27

Det kræver måske også at der er en program der kan åbne de filer. Ved du hvilke filtyper det er der ikke læses.

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 12-05-11 21:36

Det er vist bare nogle tekstdokumenter. Tænkte bare på om der er et sted hvor man kan se direkte hvad der ligger på sd-kortet, ligesom man kan på en alm. mobiltelefon.

Godkendelse af svar
Fra : Sallus

Dato : 12-05-11 21:57

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 12-05-11 21:59

Jeg tror jeg fandt filerne i mappen "Mine filer" under download.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-11 21:59

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 12-05-11 22:27

Nej. Det var noget vrøvl jeg skrev. Det var ikke mails med vedhæftede filer jeg ikke kunne finde. Det var beskeder hvor der var vedhæftede et notat, men som sagt, har fundet ud af at jeg skal gemme det, og så kan jeg finde det under "download"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-11 22:30

Tja - jeg har heldigvis kun en alm. Samsung mobil.