/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tegne plantagn af hus
Fra : nosunshine5
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 11-05-11 22:54

Vi har et hus der skal sælges.

Og der vil vi så gerne have en plantegning på sammen med billederne af huset.

Er der en der kender et program der kan bruges?

Det skal ikke være målfast. Men give en ide om huset og rummene og grunden.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-05-11 22:55

Ups Tegne en plantegning af huset + grund.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-05-11 23:27

I kan vel få en hos kommunen, der må jo findes en tegning i forvejen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-05-11 23:44

Brug autocad. Det er beregnet til den slags.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-11 05:27

Du kan bruge det gratis Google Sketchup

http://sketchup.google.com/intl/en/gsu8/download.html

Men, langt hurtigere end det tager at sætte sig ind i et nyt program, kan du lave en fremragende tegning på papir med en lineal og en blyant, scanne den ind, og sætte mål på den indscannede tegning!

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 12-05-11 05:31

Der er f.eks Corel Draw og fra Adobe Illustrator. der findes mange tegneprogrammer i dag.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-11 16:29

Du kan lave det i PowerPoint.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 22-05-11 14:02

Tak for svaret vagnr.
Takker :)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-05-11 14:11

Selv tak, jeg købte for ½ års tid siden et fremragende hus- og have tegneprogram, men har ikke liiiige nået at sætte mig ind i det, så jeg bruger stadig papir og blyant!