/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
??
Fra : hellobal1
Vist : 667 gange
40 point
Dato : 11-05-11 15:57

Hvordan fejrede DU din sidste runde fødselsdag ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-11 16:04

Det husker jeg ikke, fuld som en pave.
Vågnede i Oslo med et frimærke i panden, i en postvogn.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-05-11 16:16

3 dage i sommerhus ved Skallerup med hele familien.
Gav middag på Skallerup Klithotel på selve dagen, stinkende dyrt, men fik også så hatten passede

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-11 16:51

Fødselsdag med børn, børnebørn og søster og svoger. Skøn fødselsdag. Og jeg ser frem til min 70 års.

Jeg lavede maden, men det blev noget som skullle i ovnen, alt var forberedt så jeg havde tid til gæsterne. Skønne gaver, ikke en skulle byttes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-05-11 16:59

Med venner, familie og kolleger i et stort party telt, det styrtregnede hele aftenen
men alle var i højt humør

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-05-11 18:16

Sådan noget pjat bruger jeg da ikke tid og penge på.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-11 20:45

Synd for dig hawaii7, har du ingen familie at fejre fødselsdag med. Venner kan også bruges.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-05-11 21:48

Jeg var meget syg, så mine forældre og jeg var på Ribe Byferie på dagen, dagen før- og efter.

Var så naiv at tro, at der var hilsener og blomster fra nogen, når jeg kom hjem............................

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-05-11 00:55

Hvorfor er det lige det er skik at fejre at man bliver ældre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-11 10:58

Det er da svært at give dig et råd, hvis det er din runde fødselsdag, der er tale om.. Du kan jo kun holde dig selv ud

Du kan ikke lide dine forældre/svigerforældre. Din mand er en "tøffelhelt", da han har sagt ja til en rejse/ferie til Bahamas.

Hvis det er din runde fødselsdag, der er tale om, så vil jeg foreslå, at du enten holder den alene eller sammen med dine "fans"

Et af dine "spørgsmål" vil kandu snart annullere, og du vil modtage strafpoint

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-11 15:58

Citat
Hvorfor er det lige det er skik at fejre at man bliver ældre
du har vist misforstået noget, eller jeg ser lidt anderledes på runde fødselsdage end du gør.
Jeg fejrer at 10 år er gået godt og jeg stadig er fit for fight, se det er da værd at fejre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-05-11 16:03

Derfor, jeg ikke fejrede det. Men opmuntringer var da velkomne...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-05-11 17:10

Citat
Jeg fejrer at 10 år er gået godt

og så kommer tiden hvor man også tager de halvrunde med (af sikkerhedshensyn man ved jo aldrig)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-05-11 21:36

Ja, det har altid undret mig, at 75 er næste fest efter 70... etc.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 13-05-11 08:38

Hele familien og vennerne samlet på meget lidt plads, og mad fra Kokken og Jomfruen, hvilket slet ikke kan anbefales! Der var nemlig ikke mad nok.....

Det er da dejligt at blive ældre - alternativet er noget møg

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-05-11 10:44

Og så var der en idiot der sagde, at den tid der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage
Det gver bare ingen mening
Den tid der er gået, kommer SLET ikke tilbage

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-05-11 17:55

Citat
Hvordan fejrede DU din sidste runde fødselsdag ?

Dén er jeg ikke kommet til endnu