/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sølvgrå eller BlankSort?
Fra : Mr.Stock
Vist : 608 gange
60 point
Dato : 17-11-01 20:04

HEy..!
Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
hvorfor en er fedest!?
jeg vil gerne be om begrundelse..! og evt. et link til et billed af en fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
de 3 spørgsmål!
And the Point's and my bleesings are YOURS!

Mvh Mr.Stock

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-01 22:51

Jaaa.. Der er jo mange meninger om hvilken scooter/knallert der er bedst!! Jeg mener helt sikkert at Aprilia Sonic AC er så genial, at jeg må give den et 13 tal!! Efter min smag er det den fedste på markedet! Den kører RIGTIG godt hvis den bliver velvedligeholdt som man skal, og det er en 50 cc. mineralli-motor der sidder på, dvs. den passer div. dele med Jog, Neo's, Rally m.m.! Derfor er det nemt at få reservedele til den uoriginalt, men da også originalt, da der kører så mange af dem, o de da stadig er under produktion!Den kan køre meget hurtigt, den er nem at gøre hurtigt, og hvis du vil opnå en tophastighed på ca. 65 km/t, kan du gøre det uden at det koster dig en øre, hvis du selv kan lave det! Derefter kan du jo nemt eftermontere div. tundele såsom cylinder lige som mig, eller bare tunudstødning!
Overstående citat er hentet på dette link http://home.worldonline.dk/~rwerner/
her er blantandet en del fede billeder af Aprilia Sonic
Gejl til den kan nævnes
Blåt lys der lyser ned på forhjulet
Lys i hjelmboksen.. Tænder automatisk når man åbner.
Tonede blinklygter, og baglygte.
Div. klistermærker.
Runde baglygter
alt det her og meget mere kan du se hvordan det ser ud på en sølvgrå sonic
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 18-11-01 09:56
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-11-01 13:48

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...

MIN mening :

Sonic'en er grim (ligner 2 sammensatte legetøjsæg), kører ad helvede til og
er generelt bare et rigtig rigtig dårligt resultat fra Aprilia's side...
Plastikken, ledningsnettet, stellet, hjulene, bremserne, sædet.... Der er
vist ikke noget positivt jeg kan sige om den (det)...

Køb istedet en Yamaha BW's eller lignende... Eller enhver anden
Aprilia-model (Rally etc.)

Bare lige min mening, jeg ved godt at enhver popspasser ville slå mig for
den slags ytringer...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-11-01 13:50

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...
[klip klip]
og tilsidt hvad man kan lave af
> ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!

Eller omvendt...? Hvad man kan lave af sølvgrå ting på en fed...?

Kunne ikke lige lade vær'... Det danske sprog er i konstant forfald...

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 19-11-01 16:15

aajjj men du er bare vild sjov spasser... fuck nu! jeg vil gerne ha' nogle seriøse svar på mit spørgsmål! jeg mente" fede ting man kan lave på en sølvgrå og fede ting man kan lave på en blanksort! GODT SÅ! og nej du behøver ik at skrive "fuck dig eller hva med dig selv" bare pas dig selv ktts! for så er vi enige! CiAO!

MEn til ALLE andre end kTTs: i må gerne komme med svar på mine spørgsmål!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-11-01 13:50

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...
[klip klip]
og tilsidt hvad man kan lave af
> ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!

Eller omvendt...? Hvad man kan lave af sølvgrå ting på en fed...?

Kunne ikke lige lade vær'... Det danske sprog er i konstant forfald...

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 19-11-01 20:36

ja ja!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-11-01 13:50

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...
[klip klip]
og tilsidt hvad man kan lave af
> ting der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!

Eller omvendt...? Hvad man kan lave af sølvgrå ting på en fed...?

Kunne ikke lige lade vær'... Det danske sprog er i konstant forfald...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-11-01 23:35

"kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9tav4h$3gu$1@sunsite.dk...
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...
>
> MIN mening :
>
> Sonic'en er grim (ligner 2 sammensatte legetøjsæg), kører ad helvede til
og
> er generelt bare et rigtig rigtig dårligt resultat fra Aprilia's side...
> Plastikken, ledningsnettet, stellet, hjulene, bremserne, sædet.... Der er
> vist ikke noget positivt jeg kan sige om den (det)...
>
> Køb istedet en Yamaha BW's eller lignende... Eller enhver anden
> Aprilia-model (Rally etc.)
>
> Bare lige min mening, jeg ved godt at enhver popspasser ville slå mig for
> den slags ytringer...
>

Hehe, lige et spørgsmål !
Du siger at en Sonic kører ad helvede til, men man skal købe BWS eller en
Rally.
Sonic har samme motor som Rally, Jog, Neo's osv, og det er en udmærket
motor, ihvertfald i forhold til den der sidder på en BWS...

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-11-01 12:41

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
news:9telsr$2mhc$1@abnew01.sonofon.dk...
> "kTTs" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:9tav4h$3gu$1@sunsite.dk...
> > "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:bryJ7.990$B4.199535@news000.worldonline.dk...
> Hehe, lige et spørgsmål !
> Du siger at en Sonic kører ad helvede til, men man skal købe BWS eller en
> Rally.
> Sonic har samme motor som Rally, Jog, Neo's osv, og det er en udmærket
> motor, ihvertfald i forhold til den der sidder på en BWS...

Når jeg siger kører ad helvede til mener jeg ikke direkte motoren eller
motoropbygningen, men mere all-round køre-egenskaber.. Og det besidder en
Sonic altså IKKE med sine underdimensionerede bremser, barnevognshjul og
generelt bare en dårlig opbygning mht. stel osv... Og skjoldene... Åh nej
dog...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-11-01 13:26

> Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
Det skulle jeg også hvis jeg havde pengene..

> hvorfor en er fedest!?
Selvfølgelig en sort

> fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af ting
der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
Tonede blinklys og forlygteskærm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-11-01 14:54

> Tonede blinklys og forlygteskærm
>
lål

Farvel lys

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand
ICQ# 54047619
www.gramsespektrum.com

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 21-11-01 22:23

forlygteskærm??? hvad er det og hvad er "farvel lys"?

Mvh Stock

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-11-01 00:03

"Ultra" <ultra@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3bfb9d58$0$728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
> Det skulle jeg også hvis jeg havde pengene..
>
> > hvorfor en er fedest!?
> Selvfølgelig en sort
>
> > fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af
ting
> der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
> Tonede blinklys og forlygteskærm
>

Hvad er en forlygteskærm ?

Mads

Godkendelse af svar
Fra : Mr.Stock

Dato : 22-11-01 15:01

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-11-01 15:12

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
news:9thbud$57b$1@abnew01.sonofon.dk...
> "Ultra" <ultra@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bfb9d58$0$728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Aprilia Sonic 30 km/t... sådan en skal jeg ha'!
> > Det skulle jeg også hvis jeg havde pengene..
> >
> > > hvorfor en er fedest!?
> > Selvfølgelig en sort
> >
> > > fed aprilia Sonic i en af farverne... og tilsidt hvad man kan lave af
> ting
> > der ser fede ud på en Sølvgrå eller omvendt!
> > Tonede blinklys og forlygteskærm
> >
>
> Hvad er en forlygteskærm ?
>
Det gennemsigtige plastik der sidder og beskytter for lygten...

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand
ICQ# 54047619
www.gramsespektrum.com