/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Undskyld "venner"
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1337 gange
200 point
Dato : 11-05-11 08:53

Hmmmmmmmmm, efter mange overvejelser har jeg besluttet at indrømme over for de herre, her på Kandu at mit fornavn rent faktisk begynder med C.
Jeg beklager selvfølgelig, at andre har måtte stå for skud over for diverse beskyldninger fra en unavngiven person
Hvorfor nu dette syndefald, tjaaaaaaa, det bunder måske i at man som nybagt forældre, vil til at være et nyt og bedre menneske, eller er det den forestående bukkejagt der gør en blød i knæene?

SHV, nu også som ivrig kirkegænger

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-05-11 09:08

Og spørgsmålet er???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-05-11 09:15

Hej Sandhedsvidnet.

Det er vel nok et mandfolk værdigt at ville fortælle starten af dit navn: C - Står det for Curt eller Cæsar ??

Da jeg jo er blevet forvekslet med Sandhedsvidnet flere gange af bb1, er det en stor lettelse med denne tråd ! Den fortæller jo helt utvedtydigt, at vi er to forskellige personer og derfor en stor tak til Sandheden for dette modige initiativ !!!

Tråden viser jo samtidig, at når vi som mennesker kommer til skælsår og alder, så forvandles vi til nogle helstøbte mennesker, hvis værdier pludselig bliver til ydmyghed og glæde ved livet. Og at du samtidig er blevet en kær kirkegænger, fortæller jo så absolut meget om dine kvaliteter.
Den tilstundende bukkejagt bliver for dig en helt ny dimension i dit liv - skøn på det !!

Jeg skal forsøge at holde inde med for meget banderi fremover - det lyder ikke pænt, specielt ikke i en troendes (hvide) øre !

Øjenvidnet4
Fra tårnuret i Bottrup Kirke kirke

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 11-05-11 09:26

Og spørgsmålet er???
Hvorfor nu dette syndefald, tjaaaaaaa, det bunder måske i at man som nybagt forældre, vil til at være et nyt og bedre menneske, eller er det den forestående bukkejagt der gør en blød i knæene?

SHV, har lige drukket af en hellig kilde.

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 210 point
Dato : 11-05-11 09:36

Kære Sandhedsvidne

Du ønskes tillykke med dit nye jeg, jeg tror helt sikkert det er bukkejagten der er årsagen.

The Real Deal

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-05-11 09:40

Citat
Fra tårnuret i Bottrup Kirke

- perfekt hochsitz til bøffeljagt!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-05-11 09:41

Rettelse !!

I mit tidligere svar, skrev jeg: skælsår

Det staves skels-år

Så er den Mufflon vist barberet !!

Øjenvidnet4
Stadig hos kirkeuglerne i Bottrup Kirke

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-05-11 10:30

Hej Carl, hvilken indrømmelse - godt gået.
Her viser du tydeligt, at du har herre store glatbarberede nosser.
Godt gået min dreng.!

Mvh.
HH.

Nu med nye gule gummisko.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-05-11 11:06

Også jeg fik lidt vådt i øjenkrogene over Sandhedsvidnets bodsgang. Men det er aldrig for sent at angre, og man bliver et meget, meget bedre menneske. For at nyde din nye status som næstekærlig medborger, kunne du passende melde dig ind i Løsning Kirkes Kirkekor, hvor supersopraner hver søndag sætter skub i de gamle sortseende kirkegængere. Et smukt indlæg - Sandhedsvidnet.

Og så til BT i dag:

"Pige født med to hoveder"

Hold da helt kæft. Tænk at være gift med en tohovedet kvinde - som om en af racen ikke skvaldrer nok. Uhyggeligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-05-11 12:13

Tænk at være gift med en tohovedet kvinde - som om en af racen ikke skvaldrer nok. Uhyggeligt.

Når man skal kysse, hvem skal så være den første ?? Eller hvem skal spise leverpostejmadder og hvem skal spise lakseguf ?? Hvem er dyrest i brug hos dandlægen ??

Livet er en jammerdal
fyldt med sorg og kvide.
Hvergang man har spist sig mæt
skal man ud at skide.

Øjenvidnet4
På bøffeljagt

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-05-11 13:57

Hvem der er dyrest hos tandlægen..?
Tag begge knolde med til tandlægen og træk alle bisser ud på dem begge to. Udstyr begge knolde med nye dænder - endelig ikke model Balledoof - næ, en mere sexet model er at foretrække.
Det er så fandens praktisk med forlorne dænder.
Onsdag og lørdag ved sengetide - ud med bisserne, og ind med.......nå jaa.... hvad ved jeg... ??
Wuptiiiii .....ingen bidemærker - kun sugemærker.....praktisk, ikke..?

God køretur.!

Mvh.
HH.
Har smidt gummiskoene - har taget waders på, det regner.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 11-05-11 14:52

HH, godt forsøgt med Carl, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen hvis jeg skal være ærlig og det skal jeg jo så hedder jeg faktisk Carsten

SHV, har lige været i en lingeri afdeling

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-05-11 15:27

Øv, jeg troede, du var den Carl der boede i R........
Og er gift med V......

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-05-11 16:32

Hej Sandhedsvidnet.

Det er modigt gjort med at offentliggøre sit navn, når man nu ved hvilke kræfter man er oppe imod !!
Om grunden er den ene eller den anden kan vel være ligegyldig, blot man selv har det godt med det; og det fornemmer jeg du har !

Må jeg benytte lejligheden til at ønske alle brave jægere knæk og bræk den 16.05.

Med venlig hilsen
Provsten1
Snart på pürsch i Midtjylland - glæder mig !

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-05-11 20:09

Nårhhhhhhhhh, du er den Carsten. Javel jaaa.
http://www.youtube.com/watch?v=jYtJr1HJkbA&feature=related

Vi ses.!!!

Mvh.
HH

Nu med synlig røvridse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-11 20:55

Ham her har vel ikke besøgt Kandus jagtforum fornylig ?

http://www.bt.dk/krimi/mand-skoed-sig-selv-foran-jagtbutik

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-05-11 21:19

Hej LuffeA.
Det er en meget tragisk hændelse du linker til. Og du burde, ihvertfald ad hensyn til den ulykkelige familie, holde dig for god til at linke sådanne hændelser. Din ironi taler desværre for sig selv.
Der er nok ingen tvivl om, at manden har haft det psykisk dårligt, og i et kort øjeblik er det desværre slået klik for manden.... Dybt tragisk hændelse.
Om vedkomne jæger har været på besøg på Kandu.? Hmmmm, det kan man jo kun gisne om.
Næsten alle herinde, er jo ligesom dig LuffeA, anonyme.

LuffeA, synes du ikke selv dit link var noget malplaceret.?? Eller hader du jægere så meget, at du bruger alle midler for at gøre dig bemærket..????

Mvh.
HH
Målløs

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-11 21:35

Indrømmet, Heidi-Ho

Manden har nok krævet en del opmærksomhed omkring sit problem siden han vælger at gøre det offentligt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-05-11 23:37
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-05-11 00:21

Mjaah ! Bb1 ved, om nogen, hvad det vil sige at skyde sig selv i foden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 12-05-11 06:01

Velkommen til en dejlig dag, nu er det snart bukkejagt i Danmark, jeg kan desværre ikke være med til præmieren

SHV, på et byggeprojekt i udlandet

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-05-11 07:23

Jeg hørte forleden, at grunden til bb1's få besøg på kandu under bb1 navnet, angiveligt skulle være problemer med hans "bisser" - han har nemlig forsøgt at træde sig selv over tungen med det resultat, at han "kom til" at sparke sine dænder itu - så nu går han rundt uden og venter på at kunne få en tid hos sin dandlæge i Philipinien - billigt skal det jo være !!
Én af hans afdøde venners enke skulle, i den for bb1 svære stund, have tilbudt et sæt brugte tænder til ham, men det havde han afslået - forståeligt nok, for med den hoved- og kraniebygning han er i besiddelse af ville det være en umulighed at få tilpasset !!!

Øjenvidnet4
Hedder heller ikke cARSTEN

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-05-11 09:16

Kære Sandhedsvidne.

Efter din "omvendelse" passer denne lille sang til dig:

http://www.youtube.com/watch?v=nQUsZ43nfU0

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-05-11 14:04

på dine vegne.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-05-11 21:54

Har hørt - fra sædvanlig pålidelig kilde, at Bb1 er blevet væk. Finder man ham, har man krav på dusør for fundet daneFÆ.

Derudover ønskes I alle "knæk og brøk" med bukken - på mandag, eller indtil 15. juli 2011. Hvert år pjækker i tusindevis af ansatte i det private og det offentlige - og man tager Guddødemig højde for fraværet - har jeg ladet mig fortælle. Den 16. maj er ganske enkelt årets pjækkedag nr. 1.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-05-11 08:29

Hej Tonganeser.

Hvad rimer på daneFÆ - såmænd daneHÆ - to mislykkede kopier af homo sapiens - fede, usoignerede, pengegriske og begge svært utiltalende - den ene er tilmed også fuld af løjn - joh, vorherre har ikke just været heldig med de to !!

Også knæk og bræk til dig - lad os alle lette på hatten til ære for pjækkeriet den 16.maj, men KUN denne ene dag

Øjenvidnet4
Mit mellemnavn begynder med K !!!???

Har iøvrigt lige fået en opringning fra det jyske om, at jagten på Løvenholt er blevet frataget en kendt "jæger" - kan nogen måske bekræfte dette ?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-05-11 08:41

Heidi-Ho.

Du skrev: Nu med synlig røvridse

Er det ikke dét som bøsserne kalder kavalergang ???

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-05-11 12:13

Den var fin

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-05-11 19:53

Citat
Er det ikke dét som bøsserne kalder kavalergang ???
Ohh, den var var god.!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-05-11 22:22

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-05-11 09:16

Her var for en gangs skyld noget, som Bajut-Bendt forstod!!!! Uden dænder !!??

Øjenvidnet4

Mon ikke bb1 skal på pürsch med haglsprederen - riffel kan riffelinstruktøren jo ikke ramme med, med mindre dyret er bundet under hegn og afstanden er max. 3 m !!

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-05-11 18:48

Tak for svaret TheRealDeal.