/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Aktiver Excel 2007 tilføjelsesprogrammer
Fra : JanJohannsen
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 11-05-11 02:16

Hej
Hvordan aktivere jeg et addin i Excel 2007?
Jeg kan fint finde den under dearktiverede tilføjelseprogrammer, men jeg kan ikke aktivere en eneste af dem.
Der må være en eller anden "sikkerhedsting" som driller. Under sikkerhedscenter > tilføjelsesprogrammer har jeg prøvet alt og nu står den uden flueben.
Excel hjælpen skriver en helt masse om sikkerhedscenteret, men ikke meget om selve tilføjelsesprogrammerne og aktivering af disse.
I andre programmer har jeg set at der er en knap ud for hver prigram, som man kan tænde/slukke for, men her "er alt dødt" ikke en gang et højreklik er der noget i

MVH og
Jan Johannsen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-05-11 08:25
Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 11-05-11 09:37

Hej

Jeg gik ud fra at det var det aller sidste punkt i din vejledning jeg skulle bruge.
Da jeg så gik ind, var de sat til???!
Har du så et bud på hvor jeg finder tilføjelse i Excel?
Jeg kan ikke se der er kommer noget nyt.
Det er denne jeg har hentet: http://www.brothersoft.com/barcode-add-in-for-word-and-excel-356147.html
(Vil gerne omdanne et beløb tilstregkode)
MVH
jan

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-05-11 14:28

Citat
Jeg kan fint finde den under dearktiverede tilføjelseprogrammer, men jeg kan ikke aktivere en eneste af dem.

Styresystem

Kommentar
Fra : JanJohannsen

Dato : 11-05-11 14:34

Jeg fandt et andet program hvori jeg kunne få det til at virke.
Jeg fandt det via Youtupe.
MVH
Jan

Annuller spørgsmålet
Fra : JanJohannsen

Dato : 11-05-11 14:37

Jeg fandt et andet program via Youtube hvor jeg kunne se hvad er skal til.
http://www.youtube.com/user/TECITSoftware#p/c/1E807C6F1590D866/1/--kvKc0pTAY