/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mahjongg\MJVGA22.EXE
Fra : 123nu
Vist : 1620 gange
50 point
Dato : 10-05-11 16:47

Mahjongg\MJVGA22.EXE
This system dos not support fullscreen mode.
hvordan laver jeg det om i win 7
jeg har også et problem med at den skriver spillet kun kan spilles i 16/32 bits (eller sådan noget)

Nogen der ved hvor jeg kan downloade spillet så det kører på W7
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-11 14:40

Citat
Nogen der ved hvor jeg kan downloade spillet så det kører på W7

Når du kun skriver Mahjong er det et vidt begreb
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&biw=&bih=&q=Mahjongg&btnG=Google-s%C3%B8gning

Prøv at installer dette, det får maskinen til at tro at det er en anden udgave, end MS7
Husk at hente den rigtige udgave...
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-11 16:54

Du skal finde Win7 32 bit frem og så starte op med den, så skal spillet nok virke.

Jeg har selv win7 og jeg har både 64 bit og 32 bit liggende som hurtigstart. Skal jeg spille spil der kun kan spilles i 32 så starter jeg den. Ellers bruger jeg 64 bit.

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 12-05-11 16:58

Tak for svaret nomore.