/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
udvidet ringmuskel?
Fra : knud200
Vist : 2333 gange
50 point
Dato : 17-05-03 22:29

her til morges så jeg mig i spejlet bagfra. og jeg må nok sige jeg fik noget af et chok. jeg skulle til at på arbejde. jeg ved ikke om jeg er unormal men jeg plejer at barbere mine numsehår. og så var det at jeg lige kiggede lidt på kransen. min kæreste tænder på at parre mig i numsen men kan det passe at min ringmuskel bliver mere udvidet af det

hilsen en der ikke aner et levende råd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-05-03 09:03

ja det kan den nemt blive.
Mango

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 18-05-03 11:51

naturligvis kan en muskel blive slappere. = "udvidet"

kan godt være den skal have en pause

beck

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 19-05-03 13:42

Du kender vel pornoStjernen Sarah Young??!??... Hun har i sit "karriere" som pornostjerne dyrket MEGET analsex... Den dag i dag er hendes ringmuskel så udvidet, at hun har svært ved at holde på sin afførring..

Når du har dyrket analsex, er det en god idé hvis du bagefter, og eller dagen efter lige laver nogle knibe øvelser (Ikke i skeden, men ringmuslken)... Som sagt er det en muskel og kan trænes stram igen... *SS* (Og der er ingen der kan se du gør det )

Jeg har indtil videre IKKE oplevet forøgelse af ringmusklens størrelse... Og det har min kærste heller ikke (Selv om han har dyrket MEGET analsex, men STORE fyre) *ggg*

Held & Lykke
JJ

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 26-05-03 14:21

Bare rolig, den bliver normal igen, det er kun et par dage efter du har dyrket analsex den er udvidet, den skal nok blive normal igen....

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 26-05-03 14:21

Bare rolig, den bliver normal igen, det er kun et par dage efter du har dyrket analsex den er udvidet, den skal nok blive normal igen....

Kommentar
Fra : Camillatoesen

Dato : 18-09-03 16:19

Du er ikke unormal, det er ikke unormalt at lege med det hul også. med lidt øvelse kan du klare en med en Ø på 6cm og stadig have en velfungerende ringmuskel. Med meget øvelse kan du komme op på Ø 10cm. om du så bruger en lille dildo eller pik er det MEGET vigtig at smøre godt. det vigtigste er at gøre det langsomt både lige når den skal ind og når den så skal ud. FORDI hvis ikke kan ringmusklen blive overbelastet og det gør av.

hilsen 6 ø