/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Tilhænger af DF eller ej
Fra : Dulcona
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 08-05-11 12:27

Om man sympatiserer m DF eller ej er fløjtende ligemeget i dette tilfælde
http://www.bt.dk/krimi/danmark-mest-kriminelle-familie

Kontakt til politiet 203 gange på et år - Hvad fanden skal vi med det rakkerpak i Danmark. Dømt eller ej - smid lortet ud!!!!! Hele familien er smaskrådden og dybt kriminel. Lad være at lukke flere ind!!!!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-05-11 12:46

Citat
Om man sympatiserer m DF eller ej er fløjtende ligemeget i dette tilfælde

Korrekt!
Den største katastrofe er at vi har en parti som Det Radikale Venstre.

De er langt hen ad vejen,skyld i at DK efterhånden minder om en Mexicansk delstat,hvad kriminalitet angår.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-05-11 12:54

Citat
Dømt eller ej - smid lortet ud!!!!! Hele familien er smaskrådden og dybt kriminel

Fed familie...de sørger da for min datter ikke mangler arbejde.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-05-11 13:01

Citat
Fed familie...de sørger da for min datter ikke mangler arbejde.

Ja,så vidt jeg husker,er hun fængselsbetjent.
Må virkelig være et hårdt job. Ikke for tøsedrenge (piger).Kræver helt sikker en god psyke.

Men godt der er nogen,der både kan og vil.Det samme kan siges om politiet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-05-11 13:25

Citat
Men godt der er nogen,der både kan og vil.Det samme kan siges om politiet.

Nemlig Mosebaek...og svigersønnen er politibetjent.
En fin arbejdefordeling han fanger dem og hun passer på dem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-05-11 13:33

Sig til din datter at hun skal passe godt på dem, så de ikke bestiller en gummiged.

Og jeg er enig i at de skal smides ud.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 08-05-11 13:50

Jeg sidder bare og undre mig, når jeg høre folk at de ikke skulle kunne komme ind og de skulle smides ud.
Hvem skulle gøre det?
Det er også ulovligt.
Der er ikke noget parti der kan få dette gennemført, det har det danske folkestyre deponeret nede i eu domstolen.
De danske politiker har løjet helt fra 1972 og til idag, en ting er helt sikkert det vil de blive ved med og hvorfor skulle de ikke de?
straffet bliver de sku ikke, i meget få tilfælde ryger de ud af folketinget og næste gang vi høre fra dem sidder de sku i EU.
Jeg har kun hørt folketinget være enig nogle få gange og hver gang har det været når de skulle have flere goder og penge.
Dette er ikke demokrati, det er bare flertals diktatur.
alan57

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 08-05-11 15:09

Citat
- smid lortet ud!!!!!

Jeg er helt enig, men det er bare for sent. De yngler som rotter.
Havde folketinget bare hørt efter Mogens Glistrup og lyttede meget mere til Pia, så havde det været bedre at være dansker i dag.

vic200

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 08-05-11 18:20

Så må loven jo laves om Allan. Kan den laves, kan den også laves om

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 08-05-11 23:23

Desværre er det jo for sent. Dansk, Svensk of Tysk politi samarbejder og stopper mange biler med flygtninge nede fra Tunisien mm. De vil alle herop og "arbejde". Heldigvis bliver de sendt tilbage, men hvormange slipper igennem. Det er et hurtigt voksende problem som tilsidst kun kan stoppes med våben. Det er kun et spørgsmål om tid, så vil strømmen af mennesker fra fattige lande - der ikke har mulighed for at brødføde dem selv vælte ind i Europa. Det vi ser nu er kun starten. Og når de fattige respektive landes regeringer ikke tager fat om problemet - læs; indføre love som 1 barn pr familie, så vil de føde flere end de kan brødføde og søger naturligt herop hvor der siges at være arbejde. En bølge er startet og den bliver større og større.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-05-11 01:09

Ikke nok med, at de forpester tilværelsen for deres ofre, de lægger også gift for de trods alt mange gode og fornuftige indvandrere.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-05-11 05:26

en ting UD MED LORTET

1. et nedlæg flygtning centrene og opret et cambodisk fægsel. og ikke som i dag et 4 stjernet det ville hjælpe meget på det hele

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 09-05-11 08:16

Ja Dulcona de kan laves om men ikke af nogen af dem der sidder inde i folketinget eller EU, de tænker ikke på andre end dem selv, jeg er sku ligeglad om der bliver sat maskingevær op eller hvad de har tænkt sig der skal bare gøres noget, jeg er træt af at høre om alle de tåber der fiser rundt her i Danmark uden at de er kikket efter.
Der er kun en ting der kan redde denne jord og det er at stoppe mennesket fra at få mere end et barn pr par.
alan57

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-05-11 14:53

Jeg vil komme med et forslag, skal vi Kandumedlemmer ikke danne et parti og så få alle de utilpassede sendt ud af landet?

Det er da demokrati.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-05-11 15:44

Citat
Jeg vil komme med et forslag, skal vi Kandumedlemmer ikke danne et parti og så få alle de utilpassede sendt ud af landet?

Tror du selv på det

Kandumedlemmerne er jo ikke de mest enige

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-05-11 16:11

Citat
Det er da demokrati.

Jatak,men er det nu også det eneste saliggørende??? Jeg er helt flov,over mig selv,fordi jeg er begyndt at tvivle på de demokratiske principper. (For mange kokke.......).

Jeg er dybt bekymret på demokratiets vegne. Bare "kig" rundt i EU landene,inkl. DK.Det er jo efterhånden et stort gangster og mafia vælde.Det hele går efterhånden blot ud på at snyde og bedrage.Der er ikke styr på en skid.Hele tiden vælter det ind,med profitsøgende,anløbne individer,fra hele verden.Og de sky`r ingen middel.
Sad i aftes og så hvordan "flygninger",vælter ind i England,fra Calais.14-16 mennesker,gemt i transporter,med madvarer.Hvor de både skider og pisser undervejs.Uden det minste legitimation.Og de engelske myndigheder er (som sædvanlig) forpligtiget,til at forklare dem asyl-reglerne.
Det er bare at råbe ASYL,så er man frelst.Vi så også myndighederne var på razzia,og anholdt flere der bare havde turist visum.Men som stadigvæk opholdt sig der,en fem seks år efter udløbet af denne.(Nøjagtig som det foregår herhjemme).

Nej,det vi mangler,er en helt anden håndfast ledelse.Det være sig både herhjemme,og i EU.

En disillusioneret Mosebaek.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 09-05-11 17:09

Ja granner01 det kan sku da ikke blive værre end det vi har nu, men det ville også være nogle helt vanvittige mennesker så, man skal sku stå meget tideligt op for at slå dem, det er helt sikkert.
Tænk bare på Henrijette Kjærs klovn af en mand der nu sidder i fængsel og damen anede intet, det er godt nok langt ude, men det er desværre ikke det værste nej prøv og vent til han får dom, der vil "næsten" ikke ske ham noget, men havde det været en fattig narkoman der havde lavet en brøkdel af det manden er tiltalt for, så kunne narkomanen læse dommen uden briller, så hård ville den være.
Hvor tit har vi ikke set den form for retfærdighed i vores land?
Helt ærligt jeg er begyndt at skamme mig over at være danskere og det er jeg meget træt af, tag det politikere der stemte for at danske unge skulle i krig, kender i bare en der har ladet sit barn tage i krig, nej vel ?.
Og alle de der tænker så højt om den danske folkeskole og roser den i tide og i utide, hvor mange af deres børn går i dem?
og når de bliver taget i det så er det aldrig fordi der er noget i vejen med folkeskolerne, nej det er altid noget helt andet, det er ikke fordi de har sparet dem i smadder og at der er for mange to sproget i klasserne.
Kan i huske hvor lang tid det tog før befolkningen blev taget bare lidt alvorligt da vi påpegede at det var ragnarok med hensyn til at få integreret indvandre og flygninge, jeg selv er blevet hængt ud for at være rasist og det der var værre, jeg fik trusselsbreve flere steder fra, sjovt nok altid fra danskere, men altid uden afsendere.
Jeg har altid været socialdemokrat, men da Poul Nyrup fra folketingetets talerstol sagde at DF aldrig ville blive stuerene, blev jeg så gal at DF fik min stemme ved neste valg, jeg vil altid stå ved at selv dem jeg er uenig med, eller især dem jeg er uenig med skal have lov til at mene det de mener og det vil jeg gå i krig for og endda dø for, det er det der hedder demokrati.
Det er bare så længe siden at det har virket i Danmark og vi har ikke engang opdaget at det er under pres så mange steder fra, at jeg har lyst til at græde.
Prøv at find bare 1 fra DR eller tv2 eller en anden dansk kanal, en der stiller kritiske spørgsmål til en politiker, det er umuligt de er alle blevet mikrofonholder og politikerne kan bare lade være med at svare på det spørgsmål der bliver stillet dem, før var det sådan at de spurgte 2-3 gange hvis de ikke fik et svar, sagde de bare til politikeren ( ja det kan vi åbentbart ikke få besvaret, så tak fordi de kikkede forbi) hvorefter de så gik til noget andet og er der noget en politikere har respekt for er det at få frataget ordet.
Men det må de nok ikke mere, eller er det fordi de så er bange for at miste en plads som Spinddoktor, jeg ved det ikke, men der er ikke mere nogen presse der holder politikerne i ørene.
Det gør sku ondt at se sit land blive ødelagt af brunnæser og r..slikkere.
alan57

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-05-11 17:21

Jeg ved godt vi mange gange er rygende uenige her på kandu, men hvis vi kunne få et parti til at fungere, så ville det være helt unikt.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 09-05-11 20:02

Hej granner01 den er jeg frisk på, så må vi til at lære hvordan man starter et parti i Danmark der skal være opstillingsberettigt til valg til folketinget, men det kan vi kikke på, jeg skal bare lige finde de sider der omhandler reglerne osv:MVH:
alan57

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-05-11 20:38

Jeg mener vi skal have 21.000 opstillere med cpr nr. De skal kontrolleres. Og har man det så anmelder man partiet og så er man kørende. Men intet uden pressen. Men hvad pokker, vi kan vel nok lave et par skandaler så vi får en massiv pressedækning. For man kan ikke kalde pressen upartisk. Desværre.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 09-05-11 23:24

Skandalerne kan jeg godt tage mig af

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-05-11 01:46

Citat
Jeg vil komme med et forslag, skal vi Kandumedlemmer ikke danne et parti og så få alle de utilpassede sendt ud af landet?

Du fremstår som altid lummer racistisk og småt begavet

Skulle det nogensinde ske, at du får held af at få stablet et parti på benene, så vil din mærkesag uden tvivl være en lov der påtvinger indvandrer at de skal afblege deres hår. For man er jo ikke en rigtig dansker før man accepterer DF’s fladpandede angst politik.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-05-11 06:16

Ok Dulcona det er dit bord, så mangler vi jo bare en politik, så længe det ikke er radikal Vestager og at de små i samfundet bliver hjulpet, er jeg åben for forslag.
alan57

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-05-11 09:01

Jeg kan se at creamygirl ikke har boet i begyggelser med utilpassede familier. For det er ikke danskerne der vil af med de familier, det er indvandrene selv. De bliver nemlig truet på livet hvis de ikke makker ret, deres cykler bliver ødelagt, deres biler punkteret hvis de klager. Jo sådan en familie kan ødelægge en hel bebyggelse.

De aller fleste tilpasser sig, vi snakker om få utilpassede familier. Men de skal ud, deres middelalderlige dårlige opførsel skal vi ikke tollerere. De hersker med frygt.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-05-11 09:11

Altså ud over at stå for ønskede skandaler, så vil jeg ikke blandes ind i noget med politik. Så lav I bare jeres Kanduparti hvis I har lyst

Bortset fra det, så kan jeg ikke se det er racistisk, at ønske den omtalte familie smidt ad helvede til. Kunne man gøre det samme med en "dansk" familie ville jeg ønske det samme. Men det er lissom lidt svært at smide en etnisk dansker ud af landet. Man er vist gået bort fra at idømme folk landflygtighed.

Hvor skulle de i øvrigt udvises til? Hvem hulen ville have dem?? Men er det rigtigt, at de har kostet det danske samfund 70 mio. kr, så kunne man måske forlænge siden have tilbudt dem 5 mio for at skrubbe af, med en klausul om at de ikke kan vende tilbage i deres levetid. Det havde på mange måder været en god forretning

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-05-11 09:24

Citat
Du fremstår som altid lummer racistisk og småt begavet

Nu er et anonym forum jo et taknemmelig sted,til sine fladpandede person angreb.
Så helt i din ånd,vil jeg fortsætte med samme:

Du er lige typen på en lurvet Radikal,uden selvstændig mening.Men flagrer forvildet rundt,i det politiske landskab. Det ses ganske tydeligt,lige i disse dage.Man er lidt ude i kulden hos rød blok.Hvad gør man så??? Så springer man da bare over til Blå Blok.Ved du hvad populisme betyder,ellers prøv at slå det op.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-05-11 12:04

Jeg er så træt af folk der bare smider racismekortet ind i debatten, når det omhandler mennesker der kommer udefra.
Jeg er enig med Dulcona jeg er sku ikke racist, men når 3-4 familier ødelægger det for alle andre, selv deres egne landsmænd, bliver truet med alt mugligt.
Så SKAL de helt ud af Danmark, hvis man begyndte at gøre det, ville der ikke gå lang tid før at det rygtes og der skulle nok ikke engang 10 familier ud af landet, før resten ville rette sig ind til højre.
Det med racisme er som at diskutere med bla: hellige mennesker, de stopper bare debatten, ved at sige.
Det står i bibelen, så kommer man jo ikke længer med dem og de mener så at de har ret.
Det samme gør disse racetåber/råber, der vil holde med indvandre/flygninge uanset hvad de laver af møg, så gør de nok disse ting, fordi vi her i Danmark har behandlet dem skidt, det er næsten lige til at grine af, hvis det ikke var så tragisk.
alan57

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-05-11 15:11

Problemet med de omtalte familier (kun 2) er at de flere gange er smidt ud af bebyggelsen af boligretten, men de har hver gang byttet sig til en lejlighed. Det kan kommunen ikke forhindre.

Så de bestemmer stadig med rædselsregive i den bebyggelse.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-05-11 19:14

Citat
Du fremstår som altid lummer racistisk og småt begavet

Du skulle snakke

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-05-11 23:49

creamygirl,
du plejer da nok at kunne læse det faktiske indhold.
I denne tråd har jeg måske overset noget, for jeg har ikke set nogle generelle angreb på alle indvandrere.
Det drejer sig udelukkende om de få ignoranter, der ødelægger meget for hele samfundet og endnu mere for resten af indvandrerne.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 11-05-11 11:11

Orrrrrrgghhh De skulle ud I HOVED OG RØV
http://ekstrabladet.dk/112/article1552466.ece

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-11 11:57

Vi er helt enige

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-05-11 14:57

Ja Dulcona det er netop sådanne folk der skulle ud med det samme, jeg bliver sku så gal over disse kriminelle udlændinge.
Hvad er det for et EU der holder hånden over disse mennesker, det virker sku som om at hele verdenen er vendt på hovedet.
alan57

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-11 15:13

Citat
De skulle ud I HOVED OG RØV

Er slet ikke uenig...mere bekymret for dit blodtryk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-05-11 15:14

Det sidste, jeg har læst

http://ekstrabladet.dk/112/article1552862.ece

granner01

Hvordan går det med kandupartiet .... er der samlet stemmer nok

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 11-05-11 18:18

Jeg har ikke noget blodtryk - Det har lægen taget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-11 18:59

Citat
Jeg har ikke noget blodtryk - Det har lægen taget

Tak for oplysningen...så er jeg straks beroliget

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 15-05-11 16:03

Tak for svaret og din bekymren piaskov