/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
gravhund
Fra : myes
Vist : 516 gange
300 point
Dato : 06-05-11 19:34

Hejsa

Jeg håber lidt der er nogle der lige sidder med linket til den rette hjemmeside..

Min kæreste og jeg har haft den dejligste lille korthårede gravhund. Men måtte sælge ham fordi vi på daværende tidspunkt slet ikke havde den tid der skulle til. Nu snakker vi igen gavhund, men er enige om vi gerne vil have en voksen denne gang. Men jeg mangler godt nok gode ideer til hvor jeg skal søge efter sådan en lille basse henne. Jeg har været på de fleste sider efterhånden, gul og gratis, den blå avis, hundeforum, gi pote og mange flere men desværre alle steder uden held. Er der nogen der har en god ide hvor jeg kan prøve at lede ellers??

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-05-11 20:12

se din mail.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-05-11 20:23

http://www.gipote.dk/racehunde/107-Gravhund-korth%C3%A5ret

nederst i siden er der en familie, som ikke længere har tid til deres hund. en 3 årig korthåret gravhund-

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-05-11 22:07

Find frem til kennelklubbens racerepræsentant for racen, vedkommende kan have kendskab til et eksemplar der behøver et nyt hjem.

Det var sådan jeg fik min hund, som dog ikke en gravhund.

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 06-05-11 23:07

Prøv på de forskellige dyreinternater som Husdyrenes vel og Dyrenes beskyttelse, her kan man finde racerene hunde, blandinger, unge og gamle

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 07-05-11 09:01

Jeg har selv købt min Chi hua hua her:

http://www.kennel-birkedal.dk/

Hun har flere racer, og er mægtig flink. Hundene har et kæmpe areal at rende rundt på, og man kan se, at der er styr på avlen. Hun bor i vestsjælland.... Mørkøv, tror jeg, det er...

Held og lykke

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-06-11 12:28

Hej.

Prøv Dansk Gravhundeklub - www.dgk.dk
Det kunne være der går en voksen hund rundt ét eller andet sted i kongeriget - mon ikke klubben vil være behjælpelig med projektet ?
Iøvrigt vil jeg håbe for jeres evt. nye hund, at I har gennemtænkt, hvor stort et arbejde det er at have hund ? Og det ikke blot er en fiks idé ? Har I lysten og tiden til at arbejde med den ? En gravhund er en aktiv størrelse som ikke kun er til at "have liggende på persertæppet foran kaminen".

Men held og lykke.

ØV4

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 28-06-11 15:04

ja jeg har 8, 8 ugers i næste weekend, men det var jo ikke det du ønskede.