/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Bagemaskine
Fra : Nulle81
Vist : 1442 gange
100 point
Dato : 05-05-11 20:06

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en billige bagemaskine? Med billig mener jeg under 500 kr. Skulle gerne bruge en til på søndag.

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 110 point
Dato : 05-05-11 20:31

jeg spurgte om bagemaskine og her er resultatet: http://www.kandu.dk/Spg155317.aspx

der står den koster knap 400 kr. i føtex

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 05-05-11 20:35

Hejsa..

Hvad størrelse skal det være..?? For de fås i mange størrelser.. Men tag et smut i Metro, engrosbutikken, der kan du få en der er lidt større til 600 kr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-11 20:37

Hej.
Vil lige skynde mig at fortælle at de larmer som en murhammer.
Ingen søvn efter de er startet om natten

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 05-05-11 20:38

Tror ikke det bliver det store problem, da vi sover på 1. sal.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-05-11 21:11

Reset der anbefalede den til mig, sagde ikke larmede så meget

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-05-11 21:16

hej Trille7 hvilket mærke er den i metro? og har du bragt med den?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-11 21:51

Citat
da vi sover på 1. sal.

Det kan jeg så fortælle dig vi også gør....god fornøjelse siger jeg bare

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-05-11 05:43

Måske piaskov lige skulle fortælle hvilken bagemaskine hun er ejer af.

Alt er jo relativt, men jeg synes nu ikke at min larmer så voldsomt. Det kan måske skyldes en aldersbetinget dårlig hørelse.

http://bagemaskinen.dk/index.php?page=bagemaskinen-xbm1-hvid

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-11 09:42

Citat
Måske piaskov lige skulle fortælle hvilken bagemaskine hun er ejer af.

Ja det vil jeg da gerne...en Melissa....og den blev solgt efter 3 ganges brug.
Min nattesøvn er hellig .

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 06-05-11 13:13

jamen pia hvor dan kan du så vide XBM1 larmer? eller den fra metro, de sælger ikke Melissa. Jeg kendte godt til melissas larm. Der findes mange forskellige mærker i bagemaskiner med forskelligt lydniveau. Hvis du trykker på linket i min første kommentar, kan du se at Reset siger XBM1 ikke larmer så meget

Godkendelse af svar
Fra : Nulle81

Dato : 06-05-11 19:26

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 06-05-11 21:37

selv tak