/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netscape-problemer...
Fra : iluap
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 17-11-01 18:18

Hej

Hvis jeg får en hilsen fra fx. Kandu, hvor jeg skal klikke på en adresse for at se fx. et muligt svar, står min pc bare og kører på Netscapesiden uden at der kommer hul igennem...
jeg blir så nødt til at finde stedet via It. Explorer, hvilket jo ikke er meningen...

Worldonline har før hjulpet mig med opsætningen, men nu virker det igen ikke, og de er lidt trætte af mine banale problemer...

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg skal hen og rage i skidtet?

Med venlig hilsen

Hans

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-01 20:07
Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 17-11-01 20:10

PS:
Lige en ekstra : http://www.worldonline.dk/index.html

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-01 20:00

Sat, 17 Nov 2001 17:18:04 GMT, skrev "iluap"
<iluap.news@kandu.dk>:

>Hvis jeg får en hilsen fra fx. Kandu, hvor jeg skal klikke på en adresse
>for at se fx. et muligt svar, står min pc bare og kører på Netscapesiden
>uden at der kommer hul igennem...
>jeg blir så nødt til at finde stedet via It. Explorer, hvilket jo ikke
>er meningen...

Muligvis større chance for et svar i
news:dk.edb.internet.software.browser.

Men, hvorfor dog ikke bruge en newsreader til at læse news i?
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-11-01 20:03

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Men, hvorfor dog ikke bruge en newsreader til at læse news i?

Kunne ikke være mere enig.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 17-11-01 21:42

Tak, vestergade, jeg må prøve at se om jeg kan finde ud af noget ved at klikke på adresserne...jeg er desværre ikke fagmand...jeg ved heller ikke, hvad en newsreader er...

Med venlig hilsen

Hans